Woensdag is het dan zover!

Hallo allemaal,

Zojuist heb ik de huisarts gebeld. Of althans, ik kreeg de assistente aan de lijn.
Aanstaande woensdag kunnen mijn man en ik op zijn spreekuur komen. We zijn nu al ruim een jaar aan het proberen zwanger te raken, maar zonder resultaat. Na maanden van .... ach we kijken het nog een maandje aan.... eindelijk de stap genomen om daadwerkelijk naar de huisarts te gaan. Ik ben ontzettend benieuwd wat hij zal zeggen. Vind het enorm spannend.
Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,
Merle

Hai Merle,

Het is even moeilijk om de stap "in de medische molen" te nemen, maar uiteindelijk zal je heel opgelucht zijn. Je hebt dan het idee in ieder geval iets meer te weten te komen.

Heel veel succes!

Groetjes,
Anne

Hoi,

Wat fijn dat je nu een afspraak hebt staan,,,alleen dan al valt er een last van je schouders he? Nu kun je je verhaal doen en wordt er aandacht aan besteed! Goed van je hoor!!!

Liefs moi xxx

Hoi,
Ook ik wil jullie even succes wensen.
Het zal spannend zijn en ik hoop ook dat jullie met een fijn gevoel en met nuttige informatie thuis komen.
Dus veel succes!!!!!!!!!!!
Groetjes Melissa

Hoi Merle,
van mijn kant ook nog even veel sterkte gewenst. Ik ben vorige week (na een jaar proberen) voor het eerst bij de gyn geweest. Het voelt goed dat er nu naar gekeken wordt kan ik je melden!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan