Woensdag is het zover..

Lieve meiden,

Vandaag de laatste echo gedaan en die was goed.. 1 eitje aan elke kant!! Dus woensdag hebben we onze eerste iui inseminatie.. en ik vind het een partij spannend! de zenuwen gieren nu al door mijn keel en NOG meer als ik bedenk dat we vanavond om een uur of half 9 de pregnyl spuit moeten halen (die schijnt misschien een beetje zeer te doen!! ahhah)
Maar goed dit wilde ik jullie even laten weten en iedereen veel succes wensen met alles..

Liefs haag

oooh Haag wat spannend zeg.
En je hebt nog wel 2 eitjes!!!! Dus dubbele kansen!!!!!!
De pregnyl valt mee hoor. Ik had hem een paar uur vantevoren uit de koelkast gehaald en een vriendin van mij heeft hem heel rustig gezet in mijn bovenbeen. De volgende dag was mijn been iets stijf, maar meer niet.
Succes en ik denk aan je en duim heeel hard.
Groetjes

Hoi Haag!

Ik sluit me bij je aan hoor!! Ik heb ook aan iedere kant een topper zitten (18.5), ik hoop dus ook op meer kans...Ik heb gisteravond zelf mijn Pregnyl gezet en dat ging ondanks de zenuwen goed. Ik heb woensdag om 14.00 de IUI en jij? Ik zal voor je duimen!

Heeeeel veel succes!!! En je hoeft je niet zo zenuwachtig te maken hoor, de spannende tijd komt pas na de IUI.

Groetjes

Hoi Haag

Goed om te lezen dat je 2 toppers hebt, dubbel kans. Ik vind de pregnyl niet erg, krijg alleen een blauwe plek, maar het is voor een goed doel.
Hoe is het gegaan met de pregnyl spuit zetten?
En alvast succes morgen

Liefs

Lydia

Hoi Haag,

Hoe is het gegaan vandaag? Is alles goed gegaan met de insemenatie?
Ik las al dat de pregnyl zetten meegevallen was.
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Ik heb hem1 keer laten zetten en de andere keren zelf gezet.
Ik ga voor je duimen de komende weken.

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan