woensdag mn eerste echo vind het best wel eng :s

eindelijk woensdag is het zover
half 3heb ik mn eerste echo bij de gyn ivm miskraam vorig jaar.
als het goed is ben ik dan

maar nu las ik net al ergens de meeste miskramen vinden plaats tussen de 8en 11weken gadverdamme dit wilde ik juist NIET lezen maar ja we gaan voor het beste dan maar he

groetjes

Is ook best eng hoor meis, maar de meeste miskramen vinden niet plaats tussen die tijd maar juist ervoor (vaak word het dan gewoon als ongesteld of als vroege miskraam afgeboekt) de kans word vanaf nu elke week minder (zeggen ze)

Ik bedacht elke keer maar dit: ik houd hoop tot ik het tegendeel heb gehoord. Als ik geen hoop meer had, had ik immers niets meer!

Sterkte en veel succes!

gr mama van MD

hallo ik heb vandaag ook een echo en ben ook wel bang het is voor mij mij derde kindje maar ben wel elke keer bang dan heb je het gevoel zal alles wel goed zijn die dingen maar maak me niet zo druk en we zien wel groetjes ramona ps ik hou jullie op de hoogte

Ik heb ook morgen mijn eerste echo. Ben dan elf weken als het goed is. Ben ZOOO nieuwsgierig. Maar ook zo bang dat ze niks zien. Die verhalen die je hier leest over lege vruchtzakjes enzo.
Maar als het goed gaat morgen dan ga ik het lekker tegen iedereen vertellen. Dat kan toch wel met 11 weken?
Veel succes jullie! Het is vast hartstikke leuk!
Groetjes, José

Hier nog even een poging op een banner:

Terug
Bovenaan