woensdag naar de gyn ben benieuwd wat de uitslag is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hey,

ik heb de pco syndroom
wij zijn nu al vanaf maart bezig met klussen.
heb vanaf maart al geen rd gehad.
woensdag horen we meer ik hoop op een goede uitslag.

groetjes nicole

Hoi Nicole,

Hopelijk is de uitslag van het onderzoek goed, en raak je toch snel zwanger!
We duimen voor jullie!

groetjes,
Dion

Hey! Bij mij hebben ze gisteren het PCO syndroom bepaalt. Ik was best verdrietig.. 30 augustus een afspraak om te kijken hoe nu verder, bij een fertiliteits-arts. Ben jij al bezig met een behandeling of doe je het zelf?? Succes!

bedankt voor jullie reactie, nee ben nog niet bezig met de behandeling dat hoor ik woensdag pas wat ze gaan doen ik hoor alleemaal verhalen van clomid misschien moet ik dat dan krijgen. en hopelijk lukt het dan wel als die rd maar weer koem dan ben ik allang blij of juist niet ( zwanger)

groetjes nicole

Wij zijn ook vanaf maart bezig maar er ik kreeg ook maar geen RD. Gisteren hebben ze gezien dat mijn eicellen niet rijpen, maar ik vloei nu wel..??? Erg raar. Maar zwanger worden zonder 'hulp' zit er niet in. Ik heb ook over Clomid gelezen, kan je dat ook gebruiken als je geen cyclus hebt?

hoi net getrouwd

ik weet het niet ik heb er alleen van gehoord.
Maar zodra ik terug kom van de gyn dan hoor je er alles van.
ik wens je een fijne vakantie toe en ga toch maar voor de zekerheid klussen ja misschien levert het wel wat op.

groetjes nicole

He nicole,

Ik heb het zeer waarschijnlijk ook. Ben vandaag bij de gyn geweest. Ook nog bloed geprikt en moet 30 augustus terug voor de uitslagen en eventuele behandelingsmethode.

Succes meid.

Liefs Taat

Terug
Bovenaan