woensdag naar de gynacoloog ben benieuwd

A

Anoniem

Guest
ha dames

ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden
heb vorige week toch de stap gezet om naar de ha te gaan ivm met bruine afscheiding (oud bloed) maar eigenlijk stiekem ook om toch een verwijs kaart voor de gyanacoloog tehalen en nu moet ik woensdagmiddag daar naar toe..
we zijn nu een jaar bezig voor ons 2de wondertje heb begin januari een vroege mk gehad en sindsdien zit er helemaal geen regelmaat meer in mijn cyclus het verschilt momenteel van de 23 en 33 dagen. jullie snappen wel dat er al de nodige negatieve testen de prullenbak zijn ingesmeten.
volgens de ha is mijn hormoonspiegel van slag (goh zou je denken) hij vroeg ook nog doodleuk wil niet een half jaar weer aan de pil gaan dan is het waarschijnlijk zo opgelost
hallo ben al een jaar bezig voor nummer 2 en dan zou ik een half jaar aan de pil gaan dacht het niet..
ben toch wel benieuwd wat me woensdag te wachten staat het scheelt in elk geval dat ik de gyn al ken van mijn vorige zwangerschap (stuitligging) maar ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten worden er meteen testjes gedaan of alleen een gesprekje?
heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

ik  laat wel even iets  weten als ik geweest ben
groetjes nicole

Hoi Nicole.

Hele veel succes bij de gynacoloog.

Wat zei je huisarts over de bruine afscheiding? ik heb dat ook wel eens nl.

x-vlinder

die afscheiding was bij mij oud bloed had echt een donker bruine tot zwarte kleur en rook niet echt fris. kon helemaal geen kwaad en meer vrouwen hebben daar last van het kan op elk moment van je cyclus komen maar je hoeft je daar geen zorgen om te maken

groetjes nicole

Gelukkig.

Wij zijn een jaartje bezig en gaan binnenkort naar de huisarts. Vind het wel spannend hoor maar goed...misschien hebben we een handje hulp nodig.

Bedankt voor je reactie en jij heel veel succes nogmaals.

x-vlinder

he vlinder,
wat kan een jaar toch lang duren he
ben je voor je 1ste wondertje bezig of heb je al kids?
ik zal voor je duimen dat het vlug raak is.
ik laat woensdag wel even iets horen misschien krijg ik nog wel de goude tip van de gyn wie weet.. als ik weet hoor je het ook
x nicole

1e kindje.

Ik zie dat jullie voor de 2e gaan. Hoe oud is jullie kindje en is het een jongetje of meisje?

Voor gouden tips ben ik altijd in!

x-vlinder

he vlinder
ik heb al een zoontje (sven)
29 november wordt hij alweer 2
bij hem was het in de 2de maand al raak.
kwam dinsdags voor onze bruiloft (vrijdags) erachter dat ik zwanger was.
had toen echt zoiets van nu al...
bij mij in de familie zijn ze allemaal  bijna een jaar bezig om zwanger worden dus ik dacht ook van nou ik stop vast en we zien wel.
ben achteraf wel heel  blij dat het toen wel snel raak was.
maar ja nu zit begin ik me toch wel een beetje druk te maken maar ja komt goed(hoop ik) en anders mag ik in elk geval zeer gelukkig prijzen dat ik al een schat van een zoon heb.
begin nu toch wel zenuwachtig te worden voor morgen maar ja ik hoop morgen toch iets meer te weten.
ben jij al bij de ha geweest?
liefs nicole

nou ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en moet waarschijnlijk maandag of dinsdag bloed laten prikken (moet op dag 2,3,of4 van de menustruatie en dat is als het goed is zondag) dan gaan ze de hormonen bekijken en bepaalde ziektes uitsluiten bijv. vroege overgang en zo.
man lief mag 29 oct. ook even zijn best doen en moet na 3 dagen onthouding zijn zaadjes laten testen (dat had ie niet verwacht) en in de week erna moeten we weer op gesprek komen voor de uitslagen en dus is het nu weer afwachten.
hij dacht zelf dat we gewoon pech hadden en dat er waarschijnlijk niks aan de hand is.
ook kregen we te horen dat je vooral nog moet genieten en niet toch maar seksen omdat je in je vruchtbare periode zit en dat we beter niet konden gaan tempen of zo iets als dat nodig was zouden hun mijn cyclus en alles wat er bij komt kijken in de gaten gaan houden anders loop je jezelf alleeen maar druk te maken volgens hem.
ik hou je op de hoogte
liefs nicole

Terug
Bovenaan