woensdag naar HA

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik heb woensdag een afspraak bij de HA omdat ik nogal onregelmatig ben enzo. Kijken of ze nog wat tips heeft. Daarnaast ben ik ook schildklierpatient en ben ik te zwaar, om nog maar te zwijgen van de stress van de laatste tijd! Maar goed, mijn vraag is: hebben jullie nog vragen waarvan je zegt: "die moet je stellen"? Ik heb een dubbel consult gekregen, dus ik kan d'r eens goed lastig gaan vallen!

Greotjes
julide  

Hoi Julide

En, hoe was het bij de HA? Ben je wat wijzer geworden?

Hoor het graag van je.

Ik was vrijdag bij de HA, voor iets anders hoor. Toen heb ik hem ook verteld dat ik graag zwanger wil worden. We beginnen nu aan de 10e cyclus. Hij zei dat we gewoon door moesten gaan op de manier waarop we nu bezig zijn. Sommige vrouwen zijn nu eenmaal niet gelijk zwanger! Hij zei ook zo iets van "Meid, laat je niet uit het veld slaan hoor. Het komt vast wel." Dus wij blijven gewoon even dooroefenen. Ik was ook nog niet van plan om naar de HA te stappen, maar omdat ik er toch was heb ik het even door laten weten.

Ben benieuwd wat jij te horen hebt gekregen.

Groetjes

Nou, ze zei dat het boven de 30 al snel anderhalf  jaar kan duren en dat we er vooral niet al te veel mee bezig moeten zijn. Eigenlijk zou ik hier dus weg moeten , maar dat gaat niet gebeuren. Aan mijn cyclus kan ze in ieder geval niets doen zei ze. Jammer dus. Ach, de wereld vergaat ook niet als we geen kinderen krijgen, ik spring niet voor een trein ofzo, maar ik moet dus geduld hebben.... What else is new!!

Groetjes!

quote: julide reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2005 18:17:49'));

Nou, ze zei dat het boven de 30 al snel anderhalf  jaar kan duren en dat we er vooral niet al te veel mee bezig moeten zijn.

Hoi!

Tja dat zegt iedereen.... dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn! Maar dat is verrekte moeilijk soms. Als ik me weer eens heb voorgenomen om het uit m'n hoofd te zetten, dan kan je er donder op zeggen dat er iemand uit mijn omgeving komt vertellen dat ze zwanger is. En ja, dan lukt het mij niet meer om het uit mijn hoofd te zetten. Ik wordt er dan juist weer aan herinnerd dat het bij ons nog steeds niet raak is! Moeilijk hoor.

quote: julide reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2005 18:17:49'));

Aan mijn cyclus kan ze in ieder geval niets doen zei ze. Jammer dus.

Mag ik vragen hoe jou cyclus is? Een kennis van mij kon ook geen peil trekken op haar cyclus. Ze is daarom naar de HA gegaan. (cyclus duurde een keer 10 weken) en hij heeft haar doorgestuurd naar de gyn. Ze had er ook erge last van dat haar ongi niet kwam. Ontzettende pijnen.

Ach, de wereld vergaat ook niet als we geen kinderen krijgen, ik spring niet voor een trein ofzo, maar ik moet dus geduld hebben....

Geduld is een schone zaak... het is bij mij vooral een stuk onzekerheid. Ben benieuwd of mijn man en ik sowieso wel kinderen kunnen krijgen. Als ik nu wist dat ik bijvoorbeeld over 3 jaar een kindje van mezelf in mijn armen heb, tja... dan heb ik best geduld. We kunnen nu eenmaal niet in de toekomst kijken (maar goed ook) En inderdaad, de wereld vergaat niet.... maar moeilijk zal het wel zijn.

Proberen positief te blijven en maar hopen op het beste!!!

Liefs Bloempje

O ja, ze had nog twee opmerkingen:

1) niet te veel bezig zijn met 'klussen', maar vooral lol hebben
2) de spermakwaliteit wordt pas minder bij meerdere keren per dag

dus:
1) klein probleem, want sinds mijn schildklieroperatie heb ik nooit meer een.... uh..... lolletje  gehad
2) manlief was erbij toen ze dat zei en aangezien het een beetje een konijn is .....

quote: Mag ik vragen hoe jou cyclus is? Een kennis van mij kon ook geen peil trekken op haar cyclus. Ze is daarom naar de HA gegaan. (cyclus duurde een keer 10 weken) en hij heeft haar doorgestuurd naar de gyn. Ze had er ook erge last van dat haar ongi niet kwam. Ontzettende pijnen.

Zo erg is het bij mij niet, maar het begon met 5 weken, werd tien iedere keer een paar dagen korter en nu is 'ie weer 5 weken......

Terug
Bovenaan