woensdag punctie...

hoi allemaal

Ben net terug van de gyn woensdag gaat het gebeuren de punctie en daar zie ik best een beetje tegen op brr.
Nou vroeg de gyn naar het aantal van terug plaatsen tweee zei ik daarop. Hij ging liever voor 1 omdat dat medisch gezien beter was...
Nou zit ik helemaal in dubio heeeeellllllllpppppp wat moet ik er mee woensdag moeten we het zeggen...

groetjes rozemarijn

hoi! las je berichtje op mijn weblog. wij mochten zelf de beslissing maken hoeveel we er terug wilden laten plaatsen. maar het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er goed genoeg zijn. wij hadden er ook uiteindelijk twee die goed genoeg bevrucht waren en genoeg gedeeld(max. 8x allebei) en dat waren deze twee. moeilijke keus he??
mischien moet je het laten afhangen van het aantal goed bevruchte eicellen a.s woe???

heel veel succes!! en sterkte!! ben benieuwd hoe jij het ondervindt. en denk eraan: je bent niet de enige!! we hebben het allemaal overleefd en het is zo voorbij!! en voor een goed doel!!
gr. petra

Hoi petra

Heeft de gyn het bij jullie ook over meer risico's gehad als je er mocht er twee goed zijn twee terug laat plaatsen?
Zoals we er nu over denken blijven we bij ons eerste gedachte en dat is als er twee goed zijn twee nu nog af wachten of dat ook zo is.
Ik heb namelijk niet zo heel veel folikels maar goed we zullen zien.

groetjes rozemarijn

nee eigenlijk niet. maar we lazen of hoorden dat je kunt kiezen bij twee of meer voor een selectieve abortus....geen haar op ons hoofd!!! de gedachte alleen al!!

Heee Rozemarijn,

Ik zal naar jou intuitie luisteren, en er twee laten terugplaatsen, maar ik zou a.s woensdag wel even vragen aan de gyn, of de eitjes echt 100 % goed zijn, als er maar 1 echt goed is zou ik er maar 1 terug laten plaatsen..

Wel geweldig hoor dat het nu echt gaat beginnen, ben het met Petra eens er zijn je heel wat voor gegaan, en je kan het, het is zeker voor een goed doel. Sterkte en neem lekker je rust, probeer lekker uitgerust er naar toe te gaan, of ga lekker uiteten met je mannetje om nog even lekker te ontspannen..

lfs Mick

Heee Rozemarijn,

Dat ben ik met je eens, ik ben voor je aan het duimen dat het twee fantastische eitjes zullen zijn, en dat je dan straks zwanger bent van een tweeling...

Heel spannend allemaal voor jullie.

lfs Mick

Hoi mick

Bedankt voor het duimen... Verdeel je krachten een beetje want twee weken duimen is een hele prestatie
We laten het woensdag maar op ons af komen (zei ik stoer )
Laat snel horen hoe het is gegaan.

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan