Woensdag...

Ja aankomende woensdag mogen wij voor de eerste echo naar de Gyn. Ben heel benieuwd. Ik voel me wel aardig misselijk telkens en ben ook heel erg moe maar verder voel ik me heel goed. Het begint nu al zichtbaar te worden me buikje dus dat is minder leuk. Nog een paar dagen dus....
 
Nu al? Dat is snel zichtbaar dan! Wel spannend hoor! Hier is de misselijkheid ook gearriveerd, ik eet weer als een zieke kip....
 
Alvast veel succes voor a.s. woensdag. Ik moet nog wel een tijdje wachten voor de eerste echo. Hier is de misselijkheid ook al begonnen, iedere ochtend hang ik boven de pot en de emmer staat als naast het bed. Verder heb ik de hele dag een licht misselijk gevoel, maar dat is wel te onderdrukken als ik op tijd eet. Verder voel ik van alles in mijn buik, steekjes, buikpijn enz.
 
hallo meiden hoever zijn julie nou ik hoop zelf ook in feb te bevallen van men tweede maar moet nog even gedult hebben met testen duimen maar liefs mariejan
 
Morgen is het zover. Ben heel benieuwd. We mogen er om tien voor tien zijn dus spannend. Hopenlijk zien we ons kleine wondertje. Kijken er echt helemaal naar uit. We hebben het al een aantal mensen verteld want bij mij is het al heel erg zichtbaar aan het worden nu al met net 6 weken. Iedereen reageert wel erg leuk erop.

Liefs
 
@ micromuis,

Tip tegen harde ontlasting: magnesiumoxide kauwtabletten. Bij de apotheek te krijgen en je mag het ook tijdens zwangerschap en borstvoeding gebruiken. Maximaal 1500 mg op een dag. Het heeft eerst een paar dagen de tijd nodig om in te werken maar na een paar dagen ga je echt hoor! Ik heb normaal altijd giga verstopping, en tijdens een zwangerschap kan ik het helemaal niet meer kwijt. De laatste zwangerschap heb ik nergens geen last van gehad en nu ik bevallen ben blijf ik het lekker gebruiken... ik ga elke dag en heb er geen last meer van. HEERLIJK!

Kiwi's, lijnzaad en tarwevezels kunnen ook goed helpen! En minstens 2 liter drinken natuurlijk!
 
Terug
Bovenaan