Woezel en Pip geweest

Hai,

Vanmiddag ben ik met Isabelle en mijn moeder naar Woezel en Pip in het theater geweest. Het was heel erg leuk! Heel leuk voor onze leeftijd kinderen zo tot een jaar of 6 denk ik.
We hebben er enorm van genoten! Mooie beesten, liedjes, verlichting enz. We zijn van plan om vaker naar een kindervoorstelling te gaan.
Isabelle is nu wel helemaal moe, maar vond het erg leuk!

Groetjes Babybelle

Ja, zoiets lijkt me ook erg leuk.. Dylano vind momenteel de musical van het Zandkasteel heel erg leuk, dus mss gaan we er dit jaar wel heen.. als er 1tje komt dan..

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Als je je kind ziet genieten, geniet je zelf ook hé!

Liefs Deb.

Wij zijn begin november bij Woezel en Pip geweest, wist niet of het eigenlijk wel ook wat voor jongetjes was, nou ik kan je zeggen volgens mij is Kyan nu een van de grootste fans!! Als hij een tulp ziet is het standaard een van de "singede tulpies"
vrij vertaald; de zingende tulpjes hihi!
Ik kan ook niet wachten tot het boekje voor volgend jaar van de schouwburg, tegen die tijd kunnen we evt ook naar plop of naar het wintercircus misschien al wel! Oe wordt nu al ongeduldig!!

Groetjes Sas

ik las het vanmiddag en ging ff neuzen op de site
zag ik dat de aller laatste voorstelling vanmiddag om 16:00 uur was in arnhem
15min. van mij vandaan en het was al 15:15
dus ff snel gebelt, korting gekregen met de code valentijn en hup lekker met Ryan in de auto naar woezel en pip geweest
hij vond het weer fantastisch
helemaal geslaagd
het zandkasteel was ook al zo leuk

duss uhh bedankt voor de valreeptip hahaha

groetjes moekje

Terug
Bovenaan