Woezel en Pip

A

Anoniem

Guest

Woezel en Pip zijn van Guusje Nederhorst en dat zijn zulke geweldige boeken.
Deel 1 en 2 had ik al maar nu is deel 3 uitgekomen, dinand woesthoff heeft dit boek uitgebracht voor Guusje.

Bij dit  boek zit ook weer een cd.
Maar de liedjes zijn zo geweldig!!!!!!!!!!!
Danique danst er de hele tijd op zo lief.........

Wilde dit even met jullie delen want het is echt de moeite waard om dit boek te gaan halen.

Liefs Ilse mv Danique

Jaaaah, hier nog een fan van woezel en pip!! De verhaaltjes en plaatjes zijn geweldig (al zijn ze voor iets oudere kindjes natuurlijk nog leuker....) en wij hebben er een verhaaltjescd bij: Gijs luistert hier vaak naar.

Goede tip Ilse!!

Groetjes
Susan

Hier nog een plaatje van Woezel en Pip.
Ja ik vind ze echt ook helemaal geweldig.!!!!!!!!!!!

Hoi,

Ook ik heb deel 1 en twee en deel drie komt hier ook zeker in huis.

Gr. natasja mv Jamie

Hier ook iemand die Woezel en Pip geweldig vind. Jorick vind de boekjes en de verhaaltjes het aller leukst en Milan swingt ook mee op de muziek. Wat ik wel jammer vind is dat Guusje zelf niet meer mee kan maken hoe zo'n succes haar boeken zijn...

Groetjes Jolanda

hoi hoi

hier nog een fan
ik vind het zulke lieve liedjes, met super eenvoudige teksten en zulke lieve melodietjes..

Ik had haar nummer op mijn site gebruikt...(alles aan jou is zo leuk en zo lief, slaap kindje slaap...)
En vond dit zo'n ontzettend  lief en mooi nummer dat ik ben gaan zoeken wie dit zong..
Toen ik hoorde dat dit guusje nederhorst was, werd ik best wel emotioneel
Iemand die nml net moeder was geworden en die liedjes ook zong voor haar kindje en dan nu niet meer leeft,,,,,vreselijk..
Ik heb toen deel 1 gekregen van mijn schoonzusje en we draaien hem hier vrij vaak....

Tevens is het boekje ook heel leuk..

dus idd een hele goede tip.

liefs tobi

Die verhaaltjes cd zitten bij deel 2 van woezel en pip
Je kan de boeken halen op www.

woezel en pip

.nl

Deel 3 bevat ook een liedjes cd maar dan door allemaal bekende nederlanders gezongen.

Ik denk zelf als ik de boekjes voorlees aan Danique ook terug aan Guusje die veel te jong is gestorven en zo kort van haar kleine mannetje heeft mogen genieten.
Wat is het hard als je weet dat je sterft en dat je je kleine uk moet achter laten.
Als ik dit zo schrijf krijg ik tranen in mijn ogen ervan.

Liefs Ilse mv Danque

Terug
Bovenaan