WOHH!!!

Ook ik meld me "voorzichtig" aan.
Heb afgelopen dinsdag positief getest en ik denk morgen 6 weken zwanger te zijn.
Waarom zo voorzichtig....
Ik heb al twee kids van 4 en 5, daarna leek het ons fijn om ons gezin te verblijden met een derde...echter heb ik nu in een jaar tijd al drie keer een miskraam gehad. Twee waarbij we het hartje ook al hebben zien kloppen en bij een volgende echo het hartje niet meer kloppend te zien was, drama!!
Ben best positief nu, maar vind het reuze spannend, mede ook omdat ik vorige week toen ik nog niet wist zwanger te zijn, wat ibuprofen heb geslikt tegen oorpijn en in de vakantie behoorlijk wat alcohol heb genuttigd...niet echt zaken die een zwangerschap bevorderen...KORTOM: SPANNEND!!
Wel mag ik volgende week donderdag al voor een echo ivm meerdere MK.
Hierbij een beetje mijn verhaal en ik hoop jullie allemaal te mogen volgen tot volgend jaar april!
Liefs mij.

Hoi,

Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me eigen voorstellen dat je voorzichtig ben is niet niets wat je mee heb gemaakt lijkt me vreselijk zeg. Hopelijk krijg je nu een onbezorgde zwangerschap.

Ik ben voor de 3de keer zwanger 1ste keer miskraam met 7 weken en 2de een gezonde jongen van bijna 4 nu en nu weer ongeveer 7 weken zwanger. Ben ongepland zwanger geraakt en moet er nog steeds aan wennen. Heb al een echo gehad om te kijken hoever we waren en dat was ongeveer 5 weken. De 30 ste krijgen we de 2de echo ben nu al zenuwachtig daarvoor.

Liefs RH

Spannend! Maar gefeliciteerd!

Overigens wel herkenbaar van die alcoholconsumptie. Ik heb afgelopen halfjaar redelijk goed opgelet met alcohol e.d. onder het mom van ' ik wil weer graag zwanger worden' en ieder keer was het niet raak. Afgelopen maand was ik dat een beetje zat en heb ik er niet zo'n rekening mee gehouden, en ja hoor, prompt is het raak. Blijkbaar helpt het dan toch om het even wat meer los te laten. (we hadden zelfs vorige week nog een hoop babyspullen teruggegeven aan een vriendin!)

Terug
Bovenaan