wonder gebeurd

geloof nou werkelijk dat er een wonder is gebeurd! jullie hebben vast al mijn topics gelezen over het moeten blijven werken na mijn harde buiken.. moest natuurlijk zittend werken. was gister onderhand de wanhoop nabij, had zoveel last van mijn bekken gisteravond dat ik zoiets had wat moet ik er nou mee? vooral als je helemaal niet tegen je leidinggevende opgewassen bent..
maar LET OP, werd vanmorgen gebeld door UWV. (voor diegene die niet weten wat het is, zij betalen mij uit in ziekteverlof en sowieso zwangerschapsverlof)
die mevr aan de lijn was behoorlijk opstinaat dat ik nog werkte. en vond dit absoluut de bedoeling niet. mw wil perse dat ik thuis blijf. ze gaan vandaag contact opnemen met mijn leiding gevende. kon wel ff janken..
nu aan het afwachten want die mevr belt me nog terug.. nou zeg nou zelf! net of er een wonder is gebeurd! leve de UWV!

Wat heerlijk voor je meid!!! Eindelijk iemand die aan jouw kant staat!! En dan het UWV nog wel haha! Als het UWV dit gaat aankaarten bij je werk dan heeft je baas weinig keus lijkt mij.

Geniet ervan meid!!! Dit klinkt alsof je vanaf nu thuis mag blijven!!!

Liefs ciomama

zit hier gewoon ff te janken.. heeft de UWV gebeld. hebben mijn werkgever gesproken staan nu aan hun kant ben weer uitgepraat.. moet weer verder tot 19 febr.. vreselijk

Kan de bond niks doen??
Kom op meid je laat je zelf toch dit niet doen als je echt pijn hebt.
Je kindje en jij gaan voor!
Maak jezelf kwaad!! haha ofzo..

Marjolein

ja maar het nadeel is bij mij als ik boos ben ga kjanken nou je snapt wel dat ik dat mijn werkgever wil besparen. ga me niet als de zwakste voor doen..
word er echt helemaal gek van.. zit er echt doorheen. heb nu net de bond gebeld en gaan me zo terug bellen

Hoi het is toch wat. I.v.m medische indicatie moet je eruit,
Laat je werkgever maar even tekenen, als er ook maar iets gebeurt met je kindje hij aansprakelijk.
Wat een klootzak. of trut
Hoop dat de bond wat voor je kunt doen

x yvonne

Terug
Bovenaan