wonder

heb er vijf jaar over gedaan om zwanger te worden ziekenhuis in ziekenhuis uit ben uit eindelijk zwanger geworden met hormonen spuiten
heb in die tijd een miskraam gekregen
en een reductie nu hebben we een tweeling van twee jaar en volgens de gyn kon ik wel overstappen op een ligtere pil omdat de kans op een normale manier haast nul is nu voel ik me al week sòchtends misselijk heb een test gedaan en wat blijkt ik ben tot onze verbazing zwanger volgens onze huisarts ongeveer 8 tot 10 weken
morgen weten we het zeker dan heb ik een echo.

groetjes
 
hoi hoi

wat leuk voor jullie. zo zie je maar wonderen bestaan echt en ze komen op de meest onverwachte momenten. ik zal heel erg voor jullie duimen morgen veel succes en geniet ervan.

groetjes laura
 
WAUW meid,gweldig voor jullie,ik hoop dat de echo vandaag goed verloopt,en dat alles goed mag zijn.Zelf hoop ik op 14 feb.een echo te krijgen om te zien hoever ik ben.Heel veel succes hoor.

groetjes Heidi
 
hallo allemaal

de echo heeft laten zien dat ik een buiten baarmoederzwangerschap heb voel me zeer verdrietig.ik weet niet wat ik moet zeggen kan wel huilen.

Suus
 
Shit zeg!

Dat is echt ontzettend vervelend voor je...

Veel sterkte de komende tijd, je weet in ieder geval dat je nu zwanger kunt worden, ook onverwacht, wie weet is het de volgende keer WEL goed...

Groetjes
Manky
 
Terug
Bovenaan