Wonder

Hallo,

Ben nieuw op het forum en heb een bijzonder situatie. Ik was 8 weken zwanger en ben naar de dokter gegaan. Ik woon in een dorp waar geen verloskundige is. Hij ging gelijk een echo maken voor de termijn. Helaas geen hartje te zien alleen een leeg vruchtzakje. Meteen daarna moest in naar de gyneacoloog om het goed te laten bijkijken, Helaas ook zij had slecht nieuws. Ik moest de volgende week terug komen om te zien hoe het er voor stond en of ze het gingen schoonmaken of niet.
Wat schetst ieders verbazing; er is ineens een hartje en een vruchtje te zien. Volgens de meting 6 weken ipv 9 minimaal. Ik mis dus echt 3 weken. Je bent minimaal 4 weken als je de test doet want eerder zit er geen hormoon in je urine.
Nu ben ik 11 weken maar volgens het vruchtje 8 weken. Maakt mij niet uit want ik ben gelukkig maar.. Mijn vraag is of iemand dit eerder heeft gehoord en of iemand weet hoe zo iets kan???

Misschien dat  de innestelperiode heel lan heeft geduurt.
Wel het hormoon in je lichamm, maar dan is het nog niet begonnen met groeien. Ik had hierdoor steeds 1 tot 2 weken verschil.

Hallo allemaal ik ben sinds vandaag nieuw hier en lees het net over het wonder super
Zelf hoorde ik in september dat ik niet meer spontaan zwanger kon worden maar alleen met medisch ingrijpen en dat er een wonder moest gebeuren.
In oktober bleef ik me niet lekker voelen een test gedaan en ja hoor zwanger nog een test gedaan de volgende dag weer een en toen bij de huisarts het wonder was gebeurd we zijn zo enorm blij ik ben moeder van een zoontje van 6 jaar en vind het super om moeder te worden voor de tweede keer zo gelukkig gefeliciteerd met het wonder dat jou is overkomen

Hallo

Ik hoop dat ik dit goed uitleg,mijn verloskundige heeft me vertelt dat het proces soms tijdelijk  stil kan staan.Ik heb namelijk gehad dat het vruchtje veel jonger was.Ik was helemaal zeker van mijn eerste dag laatste menstruatie .Ik wist dit precies omdat ik naar mijn  ovulatiedagen moest kijken ivm niet zwanger worden.

Dus kan het soms zo maar zijn  dat het vruchtje  zich na    een tijdje   verder ontwikkeld.

Ik hoop dat je me begrijpt.

Groetjes

Terug
Bovenaan