Wonder

Hallo allemaal,
Wij zijn er vandaag achter gekomen dat we zwanger zijn, nooit verwacht, wel gehoopt. We hebben al een zoontje van bijna 6. Ook van hem werden we moeilijk zwanger.
We hebben er nu ook lang over gedaan, 2 keer iui gehad zonder resultaat. Afgelopen jaar veel afgevallen en besloten we het nog eens te proberen en nu...ja hoor..een positieve test.
Ongelofelijk.
Ik ben volgens mij nu 7 weken. ( 24 mei voor het laatst ongesteld) Vanaf wanneer krijg je een echo...Bij mijn zoontje was dat bij 9 weken.
Een positieve test is fantastisch maar een kloppend hartje zien is natuurlijk "het"bewijs.
Mijn borsten zijn gevoelig en af en toe misselijk maar verder alles prima.
We vertellen het ons zoontje voorlopig niet omdat het nog zulke kwetsbare weken zijn.
 
Hee meid,

Van harte gefeliciteerd met de komst van jullie 2de wondertje! Wat een fantastisch nieuws na zo'n lang gekoesterde wens :)
Wij kregen met 7 weken al een echo maar zaten op dat moment in de medische molen en hadden IUI gehad. Ik begrijp uit jou verhaal dat deze zwangerschap 'spontaan' is ontstaan of ook nog met behulp van IUI?
Ik zou gewoon de gynaecoloog bellen morgen en een afspraak maken en zeggen dat je denkt dat je inmiddels (al) 7 weken bent. Je krijgt vast gelijk antwoord en als het even mee zit gelijk een datum voor een eerste echo!

Nogmaals gefeliciteerd meid!

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)
 
Hey Gefeliciteerd!!
het ligt ook aan de verloskundigepraktijk waar je komt of gyneacoloog. Sommige doen met 8 weken een echo, soms pas met 12 weken.
Daar zijn niet echt richtlijnen voor.
Omdat het lang heeft geduurd, in jouw geval, kan het zijn dat ze het eerder willen zien....

Succes!
 
Terug
Bovenaan