Wonderbaarlijke genezing...

De afgelopen 2 weken zat Quintus niet lekker in zijn vel. Veel dreinen, (nog vaker) wakker ’s nachts, zure luiers en flessen weigeren. Alles wees erop dat er een tandje door zou komen. Er zit ook links onder een wit bobbeltje en bovenin zie je ook de tandjes zitten in zijn tandvlees. Maar er kwam niks door en de middeltjes tegen pijn bij tandjes krijgen hielpen geen fluit. Vooral het niet willen drinken was een groot probleem. Hij kreeg hierdoor honger en door de honger kon ie niet slapen. Door het slaapgebrek was ie niet te genieten en moesten we echt alle zeilen bij zetten om hem toch te laten drinken en een beetje tot rust te laten komen.

Maar…. sinds zaterdag is ie als een blad aan een boom omgedraaid. Weer helemaal vrolijk en hij drinkt weer goed. Hij is wel van 5 naar 4 flessen per dag gegaan. En het mooiste komt nog, hij slaapt door!!! Oh wat heerlijk is dat zeg! Vanmorgen werd ie pas om 7 uur wakker. Ik hoop echt echt echt echt dat dit zo blijft. Ik ben na een paar dagen al een heel ander mens!

Ik begin steeds meer in de oei ik groei theorieën te geloven. Ik heb er anders echt geen verklaring voor.

Morgen heeft ie zijn eerste wenmiddag op het kdv. Getsie ik heb er nu al buikpijn van…

Wat heerlijk voor jullie!! Het klinkt inderdaad als een sprongetje. Kan hij ook nieuwe dingen?

Veel succes morgen, gaat vast hartstikke goed!
Voor je het weet, ben je er helemaal aan gewend.
Ik in ieder geval wel ;)

x Martha

Wat fijn! Kan best hoor, zo'n sprong. Het is ook niet niets, dat groter worden!

hihihi, ik sluit me helemaal bij Martha aan. Het is af en toe zoooo fijn, zo'n kdv!

Wat heerlijk zeg!!! Wij zitten met Joost hier nu ook in de lastige periode. Bij hem komen ook de tandjes door, en hij huilt om niks. Heel sneu. Amper willen slapen, alleen bij ons willen zitten, dus ik verheug me ook op de betere periode ;-)

Iehhh, spannend zeg, de eerste wenmiddag....

oh ik ben zo blij voor jullie!!!

Geniet ff van je rust, zeker het doorslapen.

En die wen dag, ja het is niet leuk maar bedenk hoe leuk die glimlach is al je m komt ophalen (he je bent terug!!!), dat sleept je erdoorheen!!!

Terug
Bovenaan