Wondere wereld.

A

Anoniem

Guest
Bekijk de wereld eens door de ogen van een kind. Wat een wonder.
Je bent een kind van 6 a 7 jaar en je ziet je moeder dikker worden. Jippie er groeit een baby in mama's buik.   Hoest de baby ook vraagt het kindje, en niezen doet ie dat ook. Mama alles wat jij eet, eet de baby ook he. Ik hoop dat het een broertje wordt, mama je hebt gelijk een zusje is ook leuk. Ik word ook grote zus. Mama leeft de bay nog? Mama deze baby lukt wel he?   Mama mag ik je buik insmeren? Was dat een schopje. Mama mag ik je straks helpen met de baby. De baby zwaaide op de echo.

Onze baby is lief he mama.

Wat een mooie opmerkingen allemaal. Het is geweldig om twee meiden te hebben van 6 en 7 jaar die bewust meemaken dat mama een baby in haar buik heeft.

Miep  

he miep,

als ik dit zo lees neemt het al mijn twijfels weg die er nu nog spelen!! erg mooi om te lezen.

kuss selma

Hoi Miep!

Allereerst nog bedankt voor je reactie op mijn bericht in het april 2006 forum!! Moest even mijn ei kwijt...En het waren denk ik hormonen, wil me er niet altijd achter verschuilen, maar later was alles weer goed.
De dochter van mijn vriend behoud haar kamertje en voor de baby hebben we een eigen kamertje gemaakt die nu helemaal klaar is! Dat geeft een geweldig gevoel. We hebben hele mooie wandschilderingen gemaakt van Winny the Pooh, Iejoor (?) etc.
De kamer van de grote zus van de baby heeft een geweldige muurschildering van Winx gekregen. Geweldig goed gelukt!
Ze was van het weekend ook bij ons en toen heeft ze voor het eerst met haar hand op mijn buik de baby gevoeld. Ze glom van trots!
Maar dat was al wel hoor, niet dat dat sinds afgelopen weekend was, mijn en haar gevoel dan

Ik zal straks ook een enorme hulp aanhaar hebben en hoewel ze niet van mij is vind ik het ook geweldig dat ze van die dingen zegt!

Wou 't je toch even laten weten
Groet en liefs Annemiek

Hoi Miek,

wat fijn dat jullie eruit zijn gekomen. Het valt ook niet mee al die samengestelde gezinnen, wat dat betreft is de maatschappij een stuk complexer geworden. Zelf redeneer ik zoveel mogelijk vanuit mijn kinderen, en probeer ik ze een zo stabiel mogelijk leventje te geven, helaas werkt het voor hun vader niet zo. Maar ik denk dat wij genoeg compenseren om mijn meiden toch tot stabiele personen op te laten groeien.

Liefs
Miep

Terug
Bovenaan