Wonderen bestaan echt!!!!

Goedemorgen lieve allemaal,

Vroeg, hè, maar ik heb hier net even een gelukssprongetje gemaakt, want na ruim anderhalf jaar proberen zijn wij nu eindelijk "ZWANGER". Ik kan het zelf echt nog niet geloven, maar het is toch echt zo. De laatste paar dagen had ik enorm last van mijn onderrug en van mijn buik, maar ik werd maar niet ongesteld. Toen dacht ik gisteren van: ach, laat ik er maar weer eens een test tegenaan gooien met de gedachte van het zal wel weer niet (jullie kennen dat gevoel vast wel). Van Romed had ik nog een test liggen. Toen ik tot mijn verbazing ging kijken, zag ik voor de eerste keer in mijn leven 2 roze streepjes. Eerst moesten we allebei heel erg lachen en toen ik eenmaal beneden was, kwamen alle emoties er uit. Manlief en ik lopen nu net in het ziekenhuis (vanaf augustus) en ik denk toch dat ik daardoor onbewust wat meer rust heb gekregen ofzo. Toevallig heb ik vandaag om 10 uur weer een afspraak, dus dat komt mooi uit. Kunnen ze me daar misschien overtuigen dat het echt zo is! Ik wil in ieder geval dat jullie weten dat het dus het kan. Het duurt bij ons gewoon wat langer, maar daarom kun je er dadelijk ook des te meer van genieten, niet dan?
Nou, ik ga naar het meiforum en ik hoop dat velen van jullie mij snel zullen volgen!

Liefs Claudine

Geweldig, na zo lang wachten dan eindelijk die felbegeerde roze streepjes op de test. Wat een heerlijk gevoel he? Van harte gefeliciteerd en blijf maar heerlijk op je roze wolk zitten hoor samen. Genieten !

Liefs,
Luna (maart forum)

He Claudine,

Klopt wonderen bestaan echt, daar geloof ik zeker in!! Maar wat een geweldig nieuws zo op de vroege ochtend, van harte gefeliciteerd, en dat je maar een fantastische zwangerschap zal krijgen.

lfs Mick

Hoi Claudine

van harte zeg . eindelijk wat een geweldig nieuws, laat die virus maar weer komen hoor.geniet ervan en laat ons weten wat ze in het ziekenhuis zeiden.

liefs winnie

Wow wat geweldig, zo zie je maar, wonderen bestaan echt.

Stuur t virus eens deze kant op als je wilt!

Echt helemaal te gek, geniet er samen met volle teugen van!

liefs,
Cynthia

Terug
Bovenaan