WONDEREN BESTAAN

HALLO ALLEMAAL,

wonderen bestaan....Na 2 jaar sukkelen, 5 x IUI ben ik spontaan zwanger. Ik leef nog in een droom kan het nog niet geloven maar de test geeft echt een dikke plus. Raar maar waar, ik heb gebeden, ben totaal niet gelovig, maar heb meerdere malen per dag aan boven gevraagd wanneer mijn wens uit mag komen.
Ik vind het nog supereng en hoop dat het allemaal goed gaat, maar wat er gebeurd is vind ik al supertof.

Dus dames, blijf hoop houden zou ik zeggen, ik had het ook noooit gedacht maar oppeens is het dan zo. Ik heb nog maar een paar klachtjes (zere borsten en wat moeier als normaal) maar voel me toch anders...

Iedereen veel suxxes en sterkte en vraag god af en toe eens om raad. Ik ben totaal niet gelovig maar heb hem toch om hulp gevraagd....

Liefs Kyra xxx

Hi Kyra,

Van harte gefeliciteerd. Het blijft een wonder. Jou verhaal geeft iedereen denk ik weer moet.

Geniet er lekker van, een hele goede zwangerschap gewenst.

Liefs,
Anne

Hoi Kira,

GEFELICITEERD !!!!

Ik vraag ook weleens om hulp... hebben samen een kaarsje aangestoken in een kerkje op vakantie....

Hopelijk heeft Hij mij/ons ook gehoord...

Geniet ervan meid,

Liefs Lill

Ik denk dat Hij zeker naar jou geluisterd heeft! Ik het Hem ook gevraagd of ik zwanger mag worden en hoop dat het helpt!

Geniet van je zwangerschap!!

liefs
Marielle

Hoi Kyra en partner,

Ik ben ontzettend blij voor jullie, wat heerlijk na al die tijd. Van harte gefeliciteerd !

Liefs,
Luna

PS: Ik hoop dat er snel weer heeeel veel meer meiden van dit forum aangestoken worden door het virus. Ik denk aan jullie hoor !

Terug
Bovenaan