Wonderen bestaan

Hoi Meiden

Drie jaar geleden was ik actief op dit forum omdat we inmiddels bijna drie jaar bezig waren zwanger te worden. Na een lange weg van veel hormonen en verdriet, mochten wij in april 2009 onze zoon eindelijk in de armen houden.
Na de geboorte van mijn zoon heb ik geen anti-conceptie gebruikt. Ik heb een cyclus van gemiddeld 3 a 4 maanden dus wij hadden zoiets: we zien wel, mochten we zwanger mogen worden is dat een prachtig cadeau, zo niet genieten we onze kleine man.
Tot onze grote vreugde zijn we inmiddels 6 weken zwanger van ons tweede wonder, helemaal zonder hulp van de MM!
Dus voor iedereen hier een hart onder de riem: het kan echt! Ik hoop voor jullie dat jullie ook zo'n prachtig cadeau mogen krijgen.

Groetjes Flora

Flora 26

Gefeliciteert met ju;llie wonder.

dit geeft ons weer moed om toch te blijven hopen /duimen.

dus al 6 wkn zwanger, wat heerliujk voor jullie, zag alales er goed uit op de echo.?
Ga er echt van genieten meid helemaal omdat het een wondertje is vor jullie.

xxxx natas

Gefeliciteerd.Wonderen bestaan zeker na 3,5 jaar hebben wij vandaag eindelijk posituef getest en kan ik ook zeggen dat wij zwanger zijn.Dus die wonderen bestaan zeker!!

Flora,

Gefeliciteerd met dit wonder kindje! Heerlijk zeg...
Is jullie eerste kindje met hulp van IVF gekomen?

Weet hoe je je voelt, nu 26 wk in verwachting van ons wonderkindje...! (terwijl ICSI volgens de dokter de enige mogelijkheid was) Wonderen gebeuren echt, de dokters weten ook echt niet alles!

geniet lekker!

Hi

Gefeliciteerd allemaal diegene die ook zwanger zijn! Bij ons eerste kindje hebben we alle mogelijke onderzoeken gehad maar ze konden geen oorzaak vinden voor het feit dat ik maar 3 keer per jaar een eisprong heb. We moesten het eerst een tijd zelf proberen. Daarna aan de clomid anderhalf jaar lang (steeds een hogere dosering). We waren net voor de gesprekken voor IVF geweest toen ik toch nog met behulp van de clomid zwanger ben geworden Gelukkig want wij wilden eigenlijk geen ivf omdat ik de clomid al een zware belasting voor mijn lichaam vond. We waren dan waarschijnlijk voor adoptie gegaan.
Gisteren de consulente van moeders voor moeders op bezoek gehad (toch weer even spannend die test...) en ik mag beginnen. Vind het een fijn idee dat ik iets kan doen voor andere vrouwen die ook zo graag een kindje willen.

Groetjes Flora

Terug
Bovenaan