Wonderen bestaan

Lieve dames,

Ik kan jullie met nog wel wat ingetogen vreugde melden dat ik in verwachting ben...
Sinds gisteren weet ik dit en aangezien het technisch gezien niet zou kunnen weet ik ook nog niet precies hoever ik ben...
De clear bleu test gaf 1 tot 2 weken aan dus het is echt nog pril...

Volgende week woensdag krijg ik mijn eerste termijn echo om te bepalen hoever ik in mijn zwangerschap zit, hoe in hemelsnaam kon dit?
De dosis gonal-f sloeg niet aan vertelde ze mij in het ziekenhuis en ik kreeg vervolgens duphaston mee om ongesteld te worden...
Een aantal "zwangerschapskwaaltjes" waren inmiddels al aan de orde maar ik lette er eigenlijk niet op totdat alles op zijn plaats viel met de 1e positieve test in handen, eerst heb ik van de kruidvat twee keer getest en 1 streepje was maar heeeeel licht op aandringen van mijn zusje heb ik de clear bleu test gedaan die dus positief was!

Ik hou jullie op de hoogte!
En je ziet het dames de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Groetjes,

xxx Annemarie

Wat geweldig!! Heerlijk toch...hopelijk weet je snel meer en kun je echt gaan genieten...!!

Was ook zwanger tegen al de berichten in...elke kindje is een echt wonder! :)

Dames ik moet toch even mijn onrust uiten...
Ik wel zo graag blij zijn en dat probeer ik ook echt... gisteren kon ik het niet laten om nog een keer te testen met die goedkope kruidvat test (2voor€5) en ik had een negatieve test in handen...

Hier word je toch knetter gestoord van? Ondertussen neemt de pijn in mijn borsten ook af en ik voel me eigenlijk gewoon kiplekker maar had nu toch graag gewenst dat ik iedere dag had moeten overgeven puur om dat als een bevestiging te zien..
Ik heb maar 1 verglijking en dat is Jill ik had daar wel mega pijnlijke borsten en erg moe maar verder niks... ja uiteindelijk vrij snel bekkeninstabiliteit... maar nu niks nada noppes...

Volgende week woensdag lijkt eeuwen te duren en ik denk dat ik vandaag echt ff het ziekenhuis bel om mezelf gerust te laten stellen... tuurlijk vind ik op de andere forums soortgelijke verhalen en dat was allemaal goedgekomen maar Jezus ik wist niet dat ik zo kon panikeren om zoiets...

Heeft iemand ook zo'n achterlijke ervaring met die goedkope testen in het verleden misschien?

Duim astjeblieft mee ik denk dat ik gek word als het toch niet zo zou zijn...

Liefs

Groetjes

Ik vind kruidvat de meest betrouwbare. Ik testte met die veel eerder positief dan met clearblue. Maar soms heb je net niet genoeg hcg in je lichaam. Veel gedronken ofzo. Geruststellen kan ik je niet. Ik had een paar maanden geleden 's morgens een licht positieve test en werd 's avonds keihard ongesteld. Maar geen bloed geeft moed. En klachten? Ik heb 5 zwsngerschappen gehad. En geen een was hetzelfde. De klachten begonnen bij mij ook pas veel later. Dus er valt niks zinnigs over te zeggen helaas. Behalve het eeuwige slopende afwachten. Maar zolang je geen bloed verliest is er hoop. Ik duim heel hard voor je en wens je veel sterkte met afwachten.

Terug
Bovenaan