Wondermiddel melk

Misschien kan iemand hier zijn voordeel mee doen.
Mijn vriend werkt als kok in een eetcafé en heeft dus een beetje afwijkend ritme, hij is pas heel laat klaar met werken (rond elven). Voordat ik weer begon met studeren ging ik zo'n beetje mee in zijn ritme en nu ik studeer zit ik er een beetje tussenin, ik ga wel regelmatig naar het café waar hij werkt als hij klaar is maar blijf niet al te lang zitten. Nu, sinds ik zwanger ben kom ik daar om een uur of 10, 11 's avonds aan en kak ik bijna meteen helemaal in, maar dan ook totaal. Ik ben al een aantal keren na een kwartiertje weer weggegaan omdat ik het echt niet trok. Nu heb ik iets ontdekt: melk. Zo bizar als het klinkt, na het drinken van twee grote glazen melk 's avonds knap ik echt helemaal op en kan ik er weer een paar uurtjes tegenaan. Ik kan nog steeds niet uitgaan of 's avonds laat energievretende dingen doen, maar gewoon zitten en kletsen tot een uurtje of half 1 gaat prima als ik mijn glas melk voor me heb. Nu dronk ik al bijna een liter per dag voor ik zwanger raakte, dus kostte het mij niet zoveel tijd om daar achter te komen, maar misschien dat er andere vrouwen hetzelfde probleem hebben. Wie weet werkt het bij jullie ook. Ik ben nog steeds snel en vroeg moe, maar een stuk minder extreem. Voordat ik dit ontdekte donderde ik echt letterlijk in elkaar 's avonds. Nu kan ik nog normaal van de avond genieten, zolang ik me rustig hou.
 
Hoi,

Wat fijn dat jou dat helpt.Bij mij niet dus,ik drink de hele dag door melk,karnemelk.Is een ware verslaving voor me (voorheen ook al)Maar rond 21,22 uur val ik om van de slaap helaas.Probeer het zo lang mogelijk vol te houden mar het lukt me niet.Ook niet met melk dus.Jammer,maar vond het fijn om te lezen dat er iemand is die er wel wat op heeft gevonden.Misschien hebben anderen nog leuke tips om langer wakker te blijven???

Liefs Anne35 17 wkn 4 dgn.
 
Nou, ik heb het geprobeerd en bij mij werkt het ook! Niet zo goed dat ik er de hele nacht nog tegenaan kan, maar ik knap er wel van op! Ben benieuwd wat er nou in melk zit, dat je er wakkerder van wordt, ik had er in elk geval nog nooit van gehoord.
Leuk trouwens, dat je vriend kok is! Jij zult ook niet snel een vitamine tekort krijgen!
 
Terug
Bovenaan