wondermiddel tegen krampjes (!?)

Hoi allemaal,

mijn zoontje heeft al sinds zijn geboorte last van darmkrampjes. Ik heb van alles geprobeerd, cinababy, venkelthee, rooibosthee, geen gekruid eten, geen melk etc etc. Maar niks hielp echt.

Nu was ik gisteren bij het CB en de verpleegster zei dat er een middeltje was, wat wellicht zou helpen (ze had goede ervaringen gehoord), nl. ABC Dophilus.
Dit is verkrijgbaar bij de apotheek zonder recept (niet alle apotheken hebben het overigens) of bij de drogist/natuurwinkel. Het is een poedertje, je moet 1/4 of 1/2 theelepel door het flesje doen (ik geef BV, dus heb gekolft), 1 keer per dag.
Het is wel wat prijzig, € 26,- per potje, maar volgens mij doe je er best lang mee.

Ik heb het gistermiddag voor het eerst aan  Ilyas gegeven, hij heeft 's middags  voor het eerst een gele (ipv groene) poepluier gehad en de rest van de dag geen krampen! Wat mij betreft  dus echt een wondermiddeltje!!!!!!!!!!!!!     Even kijken hoe het verder gaat natuurlijk, 1 dagje zegt misschien nog niet zoveel, maar wilde het jullie niet onthouden.

Ik snap trouwens niet dat als dit echt zo goed werkt, dat het niet wat bekender is. Feit dat de apotheek het verkoopt, geeft mij wel vertrouwen dat het goed is.

Hoop dat jullie er wat aan hebben!

Liefs, Mienetje

Ik heb het ook bij mijn oudste gebruikt, en het is idd een wondermiddel.
Ik las erover in het boek van Daphne Deckers, zij gebruikte het voor haar zoontje.
Zij beschreef het ook als wondermiddel, dus ik had het diezelfde dag nog in huis gehaald!

Ik kan het ook iedereen aanraden!

groetjes Nicole

Hoi,

Wij gebruiken vanaf dat onze zoon een paar dagen oud is dit poeder, en wij zijn er ook lovend over. Sinds hij het gebruikt heeft hij nauwelijks last van krampjes gehad.

De afgelopen dagen heeft hij echter wel last van krampjes, maar dit komt waarschijnlijk door zijn diarree. Om de krampjes snel te laten verdwijnen, fohnen wij hem nu. Gewoon zijn buikje bloot maken, de fohn niet te warm laten blazen en dan maar lekker fohnen en wrijven. Ik kan jullie verzekeren dat de krampjes met een paar minuutjes helemaal verdwenen zijn. Ons mannetje is helemaal ontspannen (dus een doekje over zijn piemeltje leggen, anders kun je dweilen...) en voelt zich daarna weer op en top!

Ook na het badderen drogen wij hem niet meer af, maar gebruiken we lekker de fohn. Echt, hij vindt het fantastisch!

Groetjes,
Daniëlle

hm, balen, gisteren toch weer krampjes gehad. Wel wat minder, maar ik baalde toch.....
Vannacht heeft ie wel weer gepoept, dus wie weet weer een goede dag vandaag!

Groetjes

Terug
Bovenaan