wondermiddel tegen krampjes

Hoi allemaal,

mijn zoontje heeft al sinds zijn geboorte last van darmkrampjes. Ik heb van alles geprobeerd, cinababy, venkelthee, rooibosthee, geen gekruid eten, geen melk etc etc. Maar niks hielp echt.

Nu was ik gisteren bij het CB en de verpleegster zei dat er een middeltje was, wat wellicht zou helpen (ze had goede ervaringen gehoord), nl. ABC Dophilus.
Dit is verkrijgbaar bij de apotheek zonder recept (niet alle apotheken hebben het overigens) of bij de drogist/natuurwinkel. Het is een poedertje, je moet 1/4 of 1/2 theelepel door het flesje doen (ik geef BV, dus heb gekolft), 1 keer per dag.
Het is wel wat prijzig, € 26,- per potje, maar volgens mij doe je er best lang mee.

Ik heb het gistermiddag voor het eerst aan  Ilyas gegeven, hij heeft 's middags  voor het eerst een gele (ipv groene) poepluier gehad en de rest van de dag geen krampen! Wat mij betreft  dus echt een wondermiddeltje!!!!!!!!!!!!!     Even kijken hoe het verder gaat natuurlijk, 1 dagje zegt misschien nog niet zoveel, maar wilde het jullie niet onthouden.

Ik snap trouwens niet dat als dit echt zo goed werkt, dat het niet wat bekender is. Feit dat de apotheek het verkoopt, geeft mij wel vertrouwen dat het goed is.

Hoop dat jullie er wat aan hebben!

Liefs, Mienetje

Hoi,
wij gebruiken het sinds een paar dagen, maar ik merk weinig verschil eerlijk gezegd. Hoe oud is je zoontje? Mijn zoontje is bijna 5 weken.
groet van Else

Ik heb het middel opgeschreven en ga  het zeker proberen. Mark heeft ook vanaf zijn geboorte last van krampjes, zo erg dat hij er soms huilend van wakker wordt. Zo zielig... hoop dat het bij ons ook/wel helpt!

het zal idd niet bij iedereen evengoed helpen.het is sneu zat,maar krampjes horen er bij.de darmpjes zijn nu eenmaal nog niet rijp.maar als je iets kan vinden wat het leed kan verzachten is dat fijn.boas krijgt rooibosthee.hij heeft nog wel iets krampjes,maar hij hoeft er niet van te huilen.de cb-arts zei:geef hem maar venkelthee.dan heb je in ieder geval het gevoel dat je iets voor hem doet(met andere woorden;niet dat het helpt).het is rooibosthee geworden omdat ik van venkelthee enge verhalen heb gelezen,maar het helpt toch echt!ik heb ook cinababy gebruikt.dat hielp soms wel soms niet.
maar goed van je dat je die ABC-dinges promoot mienetje!het is idd niet erg bekend en kan voor vele wanhopige moeders het laatste redmiddel zijn.
groetjes kari

misschien iets te vroeg gejuicht (hoop het niet!), want Ilyas had gisteren wel weer krampjes. Wel iets minder. vanaacht goed gepoept, dus hopelijk vandaag weer een goede dag!

Hoi meiden,
onze Quinn heeft geen krampjes, maar ik heb op een andere site (www.zwangerschapspagina.nl) gelezen dat Aeropax ook goed zou helpen. Dit kan je blijkbaar bij de apotheek kopen.
Misschien heeft iemand van jullie er iets aan.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan