wondermiddeltje

Ik weet het is wat vroeg maar vraag me af hebben jullie wel is een wondermiddeltje gebruikt om de bevalling te starten?

Ik zit er zo aan te denken om de ricinusolie te gaan proberen, ik ben het zo zat slaap slecht heb steeds meer last van de maagzuur die buik zit me zo in de weg joh!
En mijn gevoel zegt ook dat het echt flink al zit te rommelen van binnen, heb veel last van vocht verlies en het lijkt echt of dat de baby helemaal geen ruimte meer over heeft zo strak staat me buik en zo erg zie je mijn beeb bewegen soms zie je echt een hele bobbel uitsteken ze voetje of elleboogje ik weet het niet.

Kortommm ik wil gewoon bevallennnnnnn!!!!!!!!!!!

Hebben jullie tips?
Groetjes Mina

Een vriendin van ons heeft geloof ik ALLES opgezocht dat er maar te vinden was over de bevalling opwekken en heeft volgens mij ook alles geprobeerd (zelfs hele ananassen naar binnen werken hahaha!!), maar niets hielp.
Haar baby vond het met 42 weken nog fijn in dr buik...

Als de baby zover is, dan komt het wel.
Geloof niet dat iets helpt, of het moet puur toeval zijn..

ik heb vanaf de 7e maand toen olijfolie gegeten elke dag een eetlepel!
Het heeft echte niks geholpen,m,n zoon kwam pas met 43weken!!!
groetjes blondy van het maartforum

Helaas denk ik ook dat het niet echt zal helpen zodra beeb belsuit nu wil ik eruit gebeurd het. Maar tja soms hoor je toch van die wonder verhalen. Zou dan ff de boeren inleiding proberen. kan zo wie zo geen kwaat en manlief zal alleen maar leuk vinden.

Volgens mij is het enigste 'middeltje' wat echt kan helpen....een stevige vrijpartij! Ik merkte het zelf nadat ik dat had gedaan, dat ik daarna voorweeen kreeg. Het gaat er denk ik wel om dat je als vrouw dan ook een orgasme krijgt, want daardoor kan de baarmoeder gestimmuleerd/ geprikkeld worden.

Voor de maagzuur; heb je al eens Antagel geprobeerd? Gewoon te koop bij de apotheek en veilig voor de zwsch en niet vies, werkt super!

Dat slechte slapen hebben we denk ik bijna allemaal, het is vervelend, maar dat zal na de geboorte niet minder worden denk ik, zeker in het begin. Kun je niet in de middag even een uurtje gaan liggen om zo bij te tanken?

Suc6!
Suus

Terug
Bovenaan