Wondernetje,waar ben je???

A

Anoniem

Guest

Ik was nieuwsgierig hoe het met je ging,maar ik kan je hier nergens meer vinden?!?
Hoe gaat het met je???

Groetjes van Roos

Hoidiehoi

Sjemig!! Da's nog eens leuk thuiskomen zeg!!
Wat leuk dat je aan me denkt.

Ik heb het wel al ergens geschreven, maar weet ook niet meer waar dat staat, er is erg veel bijgekomen....
Maar goed, ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden als nooit tevoren. Na 8 dagen overtijd was het uit met de droom. Heb ook echt verschrikkelijke pijn in mijn buik gehad. Daarom ben ik ook niet veel op internet geweest. Heb wel meegelezen, maar niet gereageerd.

Vandaag heb ik de huisarts gebeld omdat ik nu echt naar de gyn wil. Ik ben het zat nu, ik ben nu heel onregelmatig en al een jaar bezig.
Toen ik hem vertelde dacht hij toch (weer) aan een heeeeele vroege miskraam. Ook omdat ik zo'n buipijn had. Niets om te treuren hoor. Ik wist toch nog van niks. Hij zei zelfs dat ik dan waarschijnlijk bij de "gelukkigen" behoor die pas laat hormonen hebben. Anders had ik vorige week maandag al positief getest hebben, en zou ik nu verdrietig zijn. Is dus in zekere zin wel redelijk positief.......

Sja, en nu mag ik aanstaande woensdag bloed laten prikken, en zodra de uitslagen binnen zijn, kan ik door naar de gyn. Manlief gaat dan ook voor zaadonderzoek (ook woensdag) dus dan weten we in een klap een heleboel.

Nou ja, en nu dus naar ronde 11. Mijn nieuwe nod is op 24 december (uitgaande van toch maar weer 35 dagen) dus zou leuk zijn......

Hee, hoe gaat het eigenlijk met jou???
Haha zit lekker zelf mijn verhaal te doen, maar wil ook wel even weten hoe het met jou is hoor!!!

Dikke knuffel Annet

Heeee Wondernetje!
Leuk effe van je te horen!
Aaaaah wat  ontzettend balen  dat je na 8 dagen toch nog ongesteld bent geworden!En misschien een vroege miskraam hebt gehad?!?Jeetje zeg...Had je daar zelf ook al aan gedacht voordat je huisarts dat zei?
Wel fijn dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren!!!
Het lijkt mij ontzettend vervelend om van die lange,onregelmatige cyclussen (schrijf je dat zo?) te hebben!

Met mij gaat het goed hoor,ik ben alleen steeds vreselijk moe,en ik heb nergens zin in.
Maar ik wil daar helemaal niet over zeuren,nu ik jou verhaaltje heb gelezen...
Ik mag over 2 weken de VK bellen voor de eerste afspraak,ik kan niet wachten!

Hoe gaat het met je man?Kunnen jullie alweer goed eh......je weet wel...?

Liefs van Roos!

Terug
Bovenaan