wondernetje: zandvoort-tips

Hoi Annet, morgen moet mijn man voetballen in Zandvoort en ik overweeg om even mee te gaan (als het weer het een beetje toelaat). Weet jij leuke winkeltjes met baby-kleding in zandvoort (prenatal zal er wel niet zitten)? Niet van die dure winkeltjes hoor. Hij groeit zo hard! Na een maand kan het weer in een doos. En weet jij waar de voetbalvelden zijn? Is dat vlak bij het centrum?
Groetjes!
Phira

Hoi hoi!

Nou..ik moet je een beetje teleurstellen... De voetbalvelden liggen precies in het andere deel van Zandvoort, dus precies NIET in het centrum... Maar als je er wel met de auto kan komen... We hebben niet echt hele leuke baby-winkels in Zandvoort. Er zit wel een Zeeman en een Hema, maar verder zijn er alleen twee die best prijzig zijn en waar ik dus ook nooooooooooit kom. Uit pure voorzorg dus..haha

Als je je nou wel echt gaat vervelen...je weet het niet....Je kan natuurlijk altijd nog even langs het strand lopen, daar zit het Jutters-Muzeeum. Dat is erg leuk om een keertje te zien...En lijkt mij persoonlijk leuker dan een voetbalwedstrijd...hihi

Ben benieuwd wat je gaat doen.
Misschien komen we je nog tegen..
Liefs Annet

Hè jammer, ik hou niet zo van museums, maar misschien is het muzeeum wel wat. . wellicht. Ik dacht lekker even te kunnen gaan shoppen. Ik zou dan wel een stukje wedstrijd gaan kijken, maar hij moet er een uur van te voren zijn en dan met omkleden en een nadrankje erbij ben je zo 4 uur onder de pannen. Dus dat is wel een beetje lang als je verder geen doel hebt daar. Maar goed. Ik zie morgen wel, als het nou heel mooi weer wordt. . (zal wel weer niet).
Had ook al even gekeken of jullie niet toevallig ind e stad stonden te zingen, maar helaas, op m'n verjaardag pas weer. Vlakbij m'n ouders, maar ja, dat is ook besloten bijeenkomst.
Nou, bedankt voor de tips.
Groetjes!

Terug
Bovenaan