wondernetje

Ik zie dat je online bent (je reageerde na mij op het berichtje voor zoethartje) ik kan haar verhaal niet meer vinden maar volgens mij had 1 van haar kindjes hersenvliesontsteking. Ik zou graag even weten wat het precies was want ik heb niet alles meer bij kunnen houden maar vind het toch wel erg. Weet jij het?

Hoi hoi

Ik heb er ook niet echt veel van mee gekregen (als ze het hier verteld heeft, want dat weet ik eigenlijk ook niet zeker...Ik wist iig nog van niks) Maar het staat in dit
Lang niet gezien (gelezen)?? Whats uuuuuuup?  onderwerpje.

Liefs Annet

Ja dan is het wel logisch dat ik het niet kan vinden. Bedankt! Ik denk dat ik haar even een mailtje stuur.. ik vind het echt heel erg verschrikkelijk. Zit echt met een brok in mn keel. Stom eigenlijk omdat ik haar helemaal niet ken. Maar ja.. zoiets gun je niemand.

Hoe is het verder met jou? En Stef? Geniet ie van je kookkunsten. Hoe oud is ie nu? Ik wil Tyche eigenlijk ook langzaamaan vast voedsel gaan geven maar ze zeggen dat ze het nog niet nodig heeft. Ze is nu 5 mnd.

Ik zag (tenminste ik dacht dat dat Stef was) Stef zitten op de foto bij jullie aan tafel in de kinderstoel. Kan ie al lang zitten?

Nogmaals bedankt trouwens!

Hoi hoi

Hier gaat alles hartstikke lekker. Stef krijgt (zoals je al las) zijn eerste tandjes, dus ineens eet hij niet zo veel en is hij veel wakker 's nachts... Best vermoeiend dus (vooral voor mijn lieve lieve mannetje, want ik hoor hem vaak helemaal niet....) Maar goed, we denken maar aan hoe COOL hij zal zijn als hij straks twee tandjes heeft.

Stef wil al een aantal weken steeds zitten....al zeker 1,5 maand denk ik. Hij wil ook nog best veel liggen, dus ik laat hem lekker als hij het leuk vindt. En zo af en toe komt hij gezellig in de kinderstoel aan de tafel zitten. Hij geniet er echt van dat hij dan gezellig bij ons is. En het is niet altijd handig om zijn wippertje OP tafel te zetten.....

Hij kan, op de bank, ook al aardig goed los zitten en tegenwoordig is hij ook helemaal gek op staan.... Zodra ik hem oppak strekt hij zijn beetje en wil eerst eventjes staan. Nogmaals, hij wil ook nog steeds liggen, dus we laten het lekker zo gaan. Ik begrijp alleen niet dat hij met dat soort dingen zo hard gaat, maar verder lekker rustig aan doet. Hij wil dus bijv absoluut nog niet rollen. Sja, als ik het doe is het leuk, maar zelf doen wil hij nog niet....

Ik heb ook nog het idee dat hij vandaag of morgen een woordje gaat zeggen... Hij oefent al zo hard en lang. Erg spannend dus allemaal.

Hoe is het verder bij jou? Je bent een tijdje niet zo heel actief hier geweest toch??

Liefs Annet

Nou hier is het wel goed hoor. Ik ben inderdaad niet meer zo actief als voorheen op dit forum maar lees wel regelmatig bij. Tyche is volgens mij niet zo'n heel snel kind. Ze kwebbelt trouwens wel heel de dag door en gillen en geluidjes maken. Maar zitten kan ze nog echt niet alleen hoor. Rollen naar haar zij wel maar niet op haar buik. Verder kan ze wel heel goed pakken en met haar voetjes spelen. Ze is best actief. Vannacht een rotnacht gehad. Om half 4 werd ze krijsend wakker.. zucht. Maar even bij ons in bed gepakt en daarna weer in haar eigen bedje en om 7 uur maar eruit gegaan want ze heeft daarna niet echt veel meer geslapen. Zouden het de tandjes zijn?  Nu ligt ze wel lekker te slapen in de box. Maar ik ga haar toch zo wakker maken voor de fles. Dus ik stop er maar weer mee voor vandaag en ga straks wat poetsen enzo (dat is er het weekend niet zo van gekomen). Knuffel aan Stef en tot snel!

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan