wonderolie

Hoi,

Er is mij in het verledenverteld dat een vrijpartij met zaadlozing de bevalling op gang kan helpen. Ook het roken van een sigaret zou helpen (hoewel het niet lekker is). Veel succes met je bevalling!

Groetjes,
Sam
 
Wonderolie is een middel om je ontlasting op gang te berenegen als je last hebt van verstoppingen, maar om daar je weeen mee op te wekken weet ik niet of dat zo is hoor, je kunt beter veel tonic drinken of de kern van een ananas eten of een flink orgasme krijgen Zeggen ze hoor of het allemaal helpt weet ik ook niet ben zelf 39+3 zwanger en ben het ook al goed zat.
Succes en ik hoor het graag als 1 van de bovenstaande middeltjes geholpen hebben.
 
Hoi Ik ben de vraagsteller, bedankt voor jullie adviezen. Ik heb alles al geprobeerd, sex (of iets wat er nog op leek) ananashart en tonic.

Nu hoorde ik dat wonderolie ook weeen op gang kan brengen, maar ik weet niet wat t is, en misschien is t wel schadelijk.
 
Ik heb toevallig van de week ergens gelezen dat als iemand wonderolie gebruikt, je darmkrampen krijgt en dat deze darmkrampen de baarmoeder zouden kunnen stimuleren om ook te gaan krampen. Maar volgens mij was niet bewezen of dat ook zo was.

Ook las ik in dat zelfde stuk dat je wonderolie bij de apotheek zou kunnen kopen, vraag daar anders eens, daar moeten ze toch wel weten wat de effecten zijn.

groetjes, Jane
 
Ik heb voor de bevalling van mijn eerste kind ook wonderolie genomen, het kan echt geen kwaad als je a-term bent. Bijkomend voordeel is dat je dikke darm leeg is zodat je tijdens het persen dat niet meer hoeft te legen.....Ik heb do, vrij 2 maal ingenomen met weinig resultaat en za drie keer. 's avonds om 20.00 de laatste keer en om 23.45 begonnen mijn weeën en ben binnen 3,5 uur bevallen!!! Buitenlandse vrouwen schijnen het altijd te nemen als ze het tijd vinden worden. De bedoeling is dat je baarmoeder de krampen van je darmen overneemt. Het doet niets als je lichaam er niet klaar voor is!Mijn vriendin haar bevalling is ook binnen een paar dagen begonnen na de wonderolie. Heel veel succes!!
 
ook ik heb de wonderolie gebruikt en zelfs voorgeschreven gekregen door de verloskundige.
Mijn vliezen waren gebroken maar nog geen weeen. Dus toen heeft ze mij dit laten slikken. Het is heel erg vies en werkt inderdaad op je darmen. Bij mij zijn toen na 12 uur mijn weeen begonnen en een goede bevalling gehad.
Dus je kunt het proberen, maar ik zal je adviseren om wel eerst even contact op te nemen met je VK. Wie weet staat zij hier helemaal niet achter.
En hoor je later dus negatieve dingen van haar, en voel je dus heel erg schuldig dat je het bent gaan gebruiken...
succes ermee.....
 
ik heb ook wonder-olie gebruikt en ook idd die nacht bevallen,het is wel erg smerig maar in ieder geval niet schadelijk!! je kunt het gewoon bij de drogist krijgen!!
 
Terug
Bovenaan