Wonderolie

Hoi allemaal,
Mijn naam is Els en ik ben 41 weken zwanger van mijn eerste kindje,een meisje. Ik begin het nu een beetje zat te worden, dus ik heb alle middeltjes uit de kast getrokken om maar snel de bevalling op gang te helpen. Je kent het wel: Ananashart, veel wandelen, sex en.......wonderolie. Dit doe ik dus nooit meer!! Ik was vannacht echt helemaal in paniek. Werd wakker van de kramp en dacht YES het helpt, daar komen de echte weeen. Heb vervolgens twee uur (!) op het toilet gezeten. Het kwam er aan alle kanten uit. Ik was zooo bang dat ik mijn kindje wat aan had gedaan met deze aktie.Gelukkig heb ik haar alweer vol op gevoeld vandaag en de krampe zijn weg. Heeft iemand van jullie ook deze ervaring met wonderolie en weet iemand of het echt geen kwaad kan? Ik neem het in ieder geval nooit meer en wachtnog maar geduldig af deze laatste dagen.

Groetjes Els
 
he els,het schijnt echt geen kwaad te kunnen.maar wat wel helpen kan.zeker als je toch stiekem tegen de bevalling opziet is om te beginnen met bach rescue druppels.gewoon bij de drogist te koop is ook voor de bevalling goed en je kunt en jij zullen sneller genezen na de bevalling.maar mijn vkundige heeft destijds toen ik van mijn dochter beviel of moets bevallen een drukpunt massage uitgevoerd op mijn benen.er is op internet ook een hoop over te vinden.maar dat was en heel ontspannend en ze was nog niet weg of de bevalling nam de gang aan vier uur later was ik bevallen.maar het belangrijkste is dat je moet ontspannen en eventuele zorgen moet gaan laten gaan.want je bevalt pas als je overal klaar mee bent.en niet alleen de practice zaken.succes
 
Terug
Bovenaan