wonderolie

sex!! veel sex!! hi, hi.. nee hoor, dat schijnt wel te helpen, een orgasme zeker.. ik ben zelf naar een acupuncturist geweet en ben de zelfde dag nog bevallen, helemaal goud.. het ging ook als een trein! was binnen 4 uur klaar.. voor de eerste, niet slecht toch?!

Wonderolie niet doen:vriendin van mij heeft dat gedaan en is er errug ziek van geworden!!! En toen de bevalling begon was ze nog steeds niet lekker. Gewoon afwachten, komt vanzelf. Ik weet wat t is, heb zelf ook 8 dagen over de datum gelopen. ben gestript door vk. Achteraf veel spijt van, moeizame bevalling gehad, net of mn lijf er nog niet helemaal klaar voor was.Bij nr 2 wacht ik het gewoon af....Of veel sexen :)

Wat je kunt proberen is bitterlemon of tonic drinken hier zit kenine in dit is een stof die de bevalling kan opwekken, goed heet eten (sambal e.d)tepels masseren soort kolfbewegingen maken dan maak je het hormoon oxytocine aan, dit is HET hormoon die de bevalling op gang brengt, maar zoals hierboven al gezegd is is je lichaam er niet rijp voor dan kun je op de kop gaan staan maar dan helpt er niets. ( He misschien is dat wel een idee) Veel succes mochten deze middeltjes baten
Groetjes Sannie

Mijn schoonmoeder beweert dat haar 1e en 2e zwangerschap op gang zijn gekomen met wonderolie, maar het moet een ontzettend vies goedje zijn. Persoonlijk geloof ik er niet zo in, maar je weet maar nooit!!

Terug
Bovenaan