wonderolie

Hoi hoi,

Allereerst: Dat je het weg krijgt!!! hahahaha..

Ik heb dat destijds geprobeerd bij Noah. Verschrikkelijk zeg. Als ik er weer aan terug denk moet ik alweer kokhalzen... ;-)

Ik had toen met veel pijn en moeite 2 eetlepels genomen. Het werkte bij mij ook niet. Ben alleen 2 dagen later zo enorm aan de sch*t geraakt.. Niet normaal. Veel last gehad van buikpijn maar dat waren dus echt mijn darmen. NIet echt een succes dus.

Ik geloof ook wel dat 2 eetlepels het maximum is.

Verder kan ik je dus geen tips geven.

Ik hoop iig dat je bevalling snel op gang komt. Het lijkt me namelijk dat je de zs een beetje beu bent...

Succes...

Groetjes Miranda
 
Hoi,

Wonderolie?? is dat om de bevalling te laten beginnen? Dan zou ik zeggen, trek je man mee naar de slaapkamer, dat werkt goed!!hihi
Hoever ben je nu??
Succes en alvast een voorspoedige bevalling toegewenst!!

Gr MJ
 
Ik las laatst dat er in ananas stoffen zitten die kunnen helpen om je bevalling in gang te zetten. Ik zelf geloof niet zo in dat soort dingen, maar je weet maar nooit....

Ik wens je een spoedige bevalling toe.

Gr, Sabina
 
Ik heb de dag voor mijn bevalling, inderdaad de ananas gegeten. Het gaat trouwens niet om eten, maar om t kauwen op het harde stuk dat binnen in zit. Het schijnt dat je darmen dan een beetje gaan rommelen en dit schijnt de bevalling op weg te kunnen helpen. De volgende dag ben ik bevallen, 10 dgn overtijd...
Suc6!
 
Bij mijn eerste kreeg ik op dinsdag weeen ( achteraf misschien voorweeen) Hebben woensdag een wandeling gemaakt ( in de welbekende waggelpas) zijn donderdag bruut wezen shoppen en hebben ons vrijdagochtend samen teruggetrokken in de slaapkamer. ( waar meneer overigens halverwege niet meer durfde : ( )Uiteindelijk is ze zaterdagmiddag geboren....

Gewone olijfolie ( puur) schijnt net zoiets te zijn als wonderolie, misschien iets smakelijker...

Hoop dat je snel bevalt...
 
al die middeltjes kan ook alleen maar pijn in je buik geven en bijv diarree.
als je baarmoeder nog niet rijp is werkt het niet.heb je buikpijn voor niks.
nog ff op je tanden bijten en kan zo naar bed gaan en opeens wakker worden met weeen of water gebroken.
succes.
trouwens in tonic zit het middel ook in.net als bij de ananas.ik ben het kwijt.ik geloofde er niet meer,bij mij werkte het ook niet toen hoorde ik dat het alleen maar narigheid kan gaan geven.bij me 2de en 3de kind heb ik niet eens meer geprobeerd.het komt toch pas zodra het eraan toe is.
succes.
hoop dat je snel mag gaan genieten van je kleintje.
gr marjan
 
Terug
Bovenaan