wondje op de baarmoedermond

hallo meiden

afgelopen vrijdag had ik wat bloed verlies ben 18 weken zwanger en me kapot geschroken..naar de gyna geweest en alles is goed de kleine doet het goed hij/zij is zelfs een week groter...
nu had ik zondag nacht weer bloed verlies kon er niet van slapen.maandag ochtend gelijk ziekenhuis weer gebeld...kon gelijk weer komen nu blijkt dat ik een wondje op de baarmoedermond heb, heb ik weer dus van dat bloeden ben ik dus niet van af ...
ik moet nog 21 weken en omdat dit de laaste is wilde ik er echt van gaan genieten...
maar zo is het eigelijk een beetje stressen...ik moet rustig aan doen maar ja met 3 kinderen is dat makkelijk gezegt dan gedaan

wie heeft dit ook en kan mij vertellen dat het echt geen kwaad kan

veel liefs mandy

Hoi,

Had dit bij mijn laatste zwangerschap ook en inderdaad kan het geen kwaad.
Je weet dat het daar van komt en op den duur maak je je er echt geen zorgen meer om.
Mijn dochter is inmiddels bijna 1!

Groetjes !

hoi mamma van 5

bedankt voor je snelle reactie
had jij ook regelmatig bloed verlies
steeds als ik bloed zie krijg ik het spaans benauwd
maar nu weet ik wel waarvan het komt

Hoi,

Ja dat is zeker schrikken, vooral als je zwanger bent.

Ik had dit al voor mijn zwangerschap, op mijn baarmoeder zat/zit een oppervlakkig adertje, als ik nieste, dan sprong het open en bloedde ik. Ook als ik sex gehad had, bloede ik...

Nu heb ik het nog steeds, en omdat ik zwanger ben is mijn baarmoeder beter doorbloed dus nu verlies ik meer bloed.

Mijn vk en gyn zeggen beide dat het geen kwaad kan, de baarmoeder is stevig, en dik genoeg, het wondje komt niet in aanraking met je kindje.

Voordat ik zwanger was en nog geen kinderplannen had (was nog erg jong, 17) ben ik hiermee voor het eerst naar de gyn geweest... ze vertelde me dat het verder niet schadelijk is maar als ik het erg vervelend vond, konden ze mijn baarmoedermoed bevriezen zodat er litteken-weefsel zou ontstaan, dat is dikker dat je gewone huid, dus minder gevoelig... ook vertelde ze me dat je tijdens de menstruatie, hierdoor, door die bevriezing meer pijn kon hebben, en bij het zwanger worden, en zwanger zijn kon het ook problemen opleveren.
Ik heb dit daarom niet gedaan..ik wist dat ik in de toekomst kindjes wilde.
En dan maar bloed verlies... mijn vriendje destijds vond het wel nodig, maar dat was zijn probleem niet de mijne.

Het kan dus echt geen kwaad, maar leuk is anders. En vooral met een zwangerschap, je weet niet of het dan wel of niet van het wondje af komt....

Hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal..
Liefss... Nens

Hoi Mandy,

Herken het wel dat je het benauwd krijgt als je bloed ziet, maar je weet waar het van komt en dus moet je er op vertrouwen dat het echt niet erg is.
Geniet van je zwangerschap!!

Ik had met name bloedverlies na het vrijen of als ik veel getild had.

Groetjes Mama van 5

Terug
Bovenaan