wondjes aan de polsjes.

ik zag bij pascal gisteren dat hij schrale plekken heeft aan de pols. erg vreemd want het is mijn bij t wassen niet opgevallen.
pascal heeft dikke armen en daardoor van die plooien aan de pols.
daar blijven allemaal pluisjes in plakken, dus ik ben er erg kien op om dat schoon te houden. huid op huid smet erg snel.
waarschijnlijk is dat dus inderdaad gebeurt.
het ziet erg erg naar uit.
heeft iemand er ervaring mee.
ik heb er nu eerst wat zinkzalf opgedaan. dat werkt enigsinds waterafstotend. tig keer per dag maak ik t schoon met lauw water en een wattenstaafje. goed nadrogen en wat zinkzalf.

iemand nog ideeen??

smooty

NESTOSYL!!!!!! Beste zalf die er is en helpt hier heel goed voor.
Heb het bij onze jochem ook is ook hollands welvaren met lekker plooitjes haha
Ik gebruik er altijd nestosyl voor werkt super was er zo vanaf (1 a 2 dagen)
Kun je gewoon kopen bij kruidvat, etos enz!

liefs louise

Daley heeft hier ook snel last van maar dan in de plooi in zijn nek! Ik doe inderdaad precies hetzelfde als jij doet, ik smeer er ook wel bepanthen op.

Vooral met dit broeierige weer heeft hij er snel last van.

Groetjes Anne

Goed droog houden en zinkzalf is prima om te smeren, goed op letten dat je het heel dun smeert.
Mochten er rode kringen om heen komen kan het een schimmelinfectie worden en kan je het beste langs de huisarts gaan.

Succes ermee,
Liefs Marina

Zinkzalf is prima maar ook sudocreme zou kunnen helpen. Ik zou het zelf ook maar hoogstens 1x per dag met water schoonmaken verder gewoon droog deppen, niet wrijven.
Connor heeft eceem en die smeer ik op de smetplekken 2x per dag in met vaseline om te voorkomen dat t stuk gaat en dat werkt ook heel goed.
Succes ermee!

heb toch nog even gebeld met t cb.
die zeiden ook, schoonwassen goed droogdeppen en inderdaad zinkzalf erop.
ik heb van mijn schoonmoeder een spray gekregen met zinkzalf. ook handig bij schrale billetjes.
dan hoef je er niet nog eens over te wrijven.

Terug
Bovenaan