wonen in/op een recratiepark

Hallo,

Mijn vriend en ik lopen met het idee om een chatet te kopen op een van de recreatieparken rond Utrecht. (maarssen,loosdrecht enz)
We hebben een zoontje van 2 en ik zou graag ervaringen willen horen van mensen die er wonen of gewoond hebben.
Is het wel leuk voor kinderen?
We willen er dus permanent gaan wonen dus geen vakantiehuisje.
Alle reacties zijn welkom,zowel positief als negeatief.
Ik hoop snel van jullie te horen.
Groetjes van een happy_mama
 
hoi hoi
wij hebben er vorig jaar ook over na lopen denken om een chalet te kopen.
maar na lang twijfelen hebben wij he tniet gedaan, ik weet niet hoe het park bij jullie ligt het is en blijft nog steeds mooi, maar dit park lag gewoon overal te ver van vandaan. ik zou tygo altijd naar school moeten brengen. en voor een kleien boodschap moet je al gauw weer 6 kilometer naar het dorp toe rijden, om die redenen heben wij he tniet gedaan, nu wonen we in raalte met 2 min fietsen ben ik in het dorp overal lekker dicht bij.
succes   met het maken van een keus.
 
Hoi,

Wij wonen op een camping omdat wij daar de bedrijfsleiders zijn. Onze zoon in nu 15 maanden oud en als hij straks naar school moet, zullen wij hem dagelijks moeten brengen, ongeveer 3 km.
Ook boodschappen doen is niet dichtbij, min. 7 km, maar tot op heden hebben wij er geen problemen mee.
Ook onze voorgangers hier op het bedrijf niet. Zij zijn enkel vertrokken omdat de vader van het gezin het rustiger aan moest gaan doen i.v.m. zijn gezondheid.

Wij genieten elke dag van de rustige omgeving en tijdens het hoogseizoen van de gezellige drukte. Ook onze zoon vindt dat erg prettig.

Veel succes met je beslissing.

Groetjes,

Yvonne
 
Terug
Bovenaan