wonen

Hoi allemaal,
Ik ben sinds 7 weken onbedoeld zwanger en ik woon in een studentenflat op een kleine kamer, de woningbouwvereniging in Leiden geeft geen voorrang en ik ben bang dat ik niet op tijd een grotere ruimte kan krijgen voor mij en mijn kind (en mijn vriend, die hetzelfde woont als ik) want we willen het heel graag houden, heeft er iemand misschien een tip voor mij hoe ik aan een normale woonruimte kan komen, ik heb niet veel geld.
 
Is dat echt zo? Wat raar zeg, meeste woningstichtingen geven je dan wel voorrang....

Ik zou als ik jou was nog een keer een gesprek aangaan met de woningstichting, mischien kunnen ze met de hand over het hart strijken, maar misschien hebben ze ook ziets van: dat is nog een te prille zwangerschap oid.. je kunt naar een vereniging voor huurdersbelangen gaan.

Je kunt, als je echt rigoreus te werk wilt gaan de plaatselijke krant inschakelen, opbellen dat de woningstichting onzinnig doet, je kunt ook op diverse sites een oproepje plaatsen met de vraag of mensen een woning weten, op funda.nl staan bijv. enkele huurwoningen..r zijn ook nog tal van andere huurwoningcoorporaties...

Succes
Manky
 
probeer eens bij wbv in katwijk of andere plaats in omgeving. Ik werk zelf bij een wbv en bij ons is het zo dat voorrangen niet via ons geregeld worden maar via de gemeente. Denk dat Leiden op dezelfde manier gaat. Vraag daar eens na.
Anders zul je advertenties kunnen zetten in kranten, bij supermarkten, internet e.d. Leg de situatie uit en probeer het zo. Ik woon zelf in Noordwijk en daar is op particulier gebied ook best wat mogelijk.
Verder heb je interhouse in Lisse. Www. interhouse.nl die in de regio ook heel wat te verhuren hebben.
Succes ook met je zwangerschap. Je hebt gelukkig nog een lange tijd voor je.

groetjes Ineke

 
Hoi hoi ik weet niet waar je woont,maar mischien is het een optie om een ander gebied te proberen,raar hoor dat je geen voorang krijgt.verder zou ik het niet weten eigelijk veel sucses gr manuela
 
Je zou eens kunnen proberen een urgentie verklaring bij de woningbouw te krijgen en anders proberen via particuliere buro's iets te vinden!?

In ieder geval heel veel succes met zoeken en veel plezier van je zwangerschap gewenst.
 
Terug
Bovenaan