Wonernetje

A

Anoniem

Guest
Hoi Wondernetje,

Ik lees net onder het kopje 'voorstelronde' dat jij in ronde 8 bent en dat jullie komende maand het zaad van je man willen laten testen.
Ik ga nu ronde 8 in en wil graag bij de huisarts gaan aandringen op inderdaad een zaadtest en eventueel een test of er wel een eisprong is.
Nu is mijn vraag aan jou: hoe komt het dat jullie al zo vroeg bezig zijn met deze testen? Ik lees overal op het forum dat ik minimaal een jaartje moet wachten voordat ik naar de huisarts ga. Zelf wil ik graag uitsluiten dat het mis is, en dat we gewoon te ongeduldig zijn.
Hoe zijn jullie hier mee omgegaan?
Ik hoop dat jullie snel een uitslag zullen ontvangen en ik hoop dat je mij hier en daar eens wat antwoorden zou kunnen geven.

In ieder geval alvast bedankt!

Juffy, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje

Hoi Juffie

Wijz itten nu helaas in ronde 9, maar gaan inderdaad aanstaande dinsdag aan de HA vragen of mijn man zijn zaad vast geteste mag worden.

Mijn ouoders hebben 8 jaar over mij gedaan, en mijn man zijn ouders 10 jaar. Wij zijn dus een klein beetje bang voor de toekomst. Misschien is dit absoluut niet nodig, maar je denkt er toch aan. Eerlijk gezegd heb ik er 2 maandjes bij verzonnen bij de huisarts. Hij denkt dat we al 11 maanden zoet zijn. (zijn er eigenlijk bijna 10) Ik heb hem vorige maand gesproken en moest eerst twee maanden gaan tempen. Maar omdat mijn temperatuurlijst nogal vreemd is, en ik ineens 5 dagen te vroeg ongesteld werd, gaan we samen naar de dokter. En we hebben samen besloten om te vragen of mijn man zijn zaad nu al getest mag worden. Dan hebben we dat maar vast gehad.

Eigenlijk dus een hele simpele kwestie.......we hebben er een of twee maandjes bij "gelogen". Misschien voor jou ook een idee. tenslotte is onzekerheid ook niet lekker. Maar denk er goed over na, want ik heb begrepen dat als je eenmaal de molen ingaat, niet alles even meevalt..............

Succes met je besluit.
Liefs Annet

Terug
Bovenaan