woohoot

Het is juli!!!
Voor sommigen onder ons dus al de maand waarin je kindje komt!! Hoogstwaarschijnlijk geldt dat ook voor mij.
Spannend en k kan niet wachten.
Ik heb sinds deze week verlof en heb mn autostoeltje, mn kinderwagen en mn wieg gauw nog een keertje helemaal gewassen en ingepakt in t plastic, nu alle bedden en zo nog es schoon, hoezo nesteldrang hahaha
Nou staan we bijna bovenaan!!
 
Yesss!!! Nog een paar weekjes en dan staan wij bovenaan!! Het schiet nu echt op...
Het zal nog wel een paar dagen duren voordat juni eraf is, dat was met de maand mei ook zo, maar wat je zegt, voor sommigen is dit de maand al dat je kindje geboren kan gaan worden!
Geldt voor mij denk ik niet, ben 20 aug. uitgerekend..
 
JUP, onvoorstelbaar maar waar.Ik kan t bijna niet bijhouden, zooo vliegt de tijd. Gelukkig heb ik nu éíndelijk de babywas gewassen...Nu nog de wieg opzetten, maxi cosi wassen en de kinderwagenbak naar beneden halen.Maar goed, Oscar zit nog af en toe in de wandelwagen, dus dat kan nog wel wachten.'k Ga toch niet de eerste week met de baby op pad denk ik ;) En dan heb ik altijd nog de draagdoek.Voor mijn gevoel ''komt er nu eentje bij'', heb behoorlijk het ''loopt wel los'' gevoel.Wil nu eigenlijk alleen nog maar zorgen dat ik ontspannen blijf...Genieten van de babybuik, alhoewel ik die ook wel zat ben.

Nou, iedereen toitoitoi, en prettig weekend!!

Liefs
 
Van mijn maxi-cosi, kan ik de hele bekleding afhalen dus dat heb ik ook uit gewassen. En van de kinderwagen ook de binnenhoes zeg maar, daar had de jongste wel wat tegen aan gespuugd. Dus ik was eigenlijk alles wat maar los kan haha, maar dat zal wel bij de nesteldrang horen.
 
ha ja het is voor mij de eerste, dus ik heb nog geen idee eigenlijk wat ik los kan halen zonder het te vernielen.. haha toch maar eens proberen!

En de kleertjes, wanneer wassen jullie die? Wij hebben ook veel specifieke kleertjes die de familie niet mag zien, maar mn moeder komt bijna dagelijks even langs om mij te helpen en ook 's weekends zijn mijn ouders er vaak om te klussen. Dus moet nog een goed moment vinden...
 
Terug
Bovenaan