woooohhhpppiieeeeeejjjjjjjj

de 1e beste ronde raak!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK
BEN
OOK

ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BEN ZO GELUKKIG HE :D

deed net de test.
eerst kwam het streepje dat de test gelukt is (die kwam gelijk) en 2 sec later kwam de volgende streep al :D
een dikke vette streep wooohhhhhhh

eerlijk gezegd wist ik het al 2 weken.
had pijn in mn borsten, harde buik en bij vlagen misselijk.
deze test was eigenlijk meer een bevestiging hihihi
morgen gelijk de gyn bellen, voor de 6 weken echo :D ben volgens mijn berekening nu ongeveer 3 weken zwanger.

liefs, een super gelukkige mama :D:D:D

Gefeliciteerd!!! ( Ik dacht het al tussen de regels door te lezen in een ander tpoic, hahhaha!)
Helemaal leuk hoor, wat spannend allemaal weer he? Ik vond de tweede zwangerschap veel enger/spannender als de eerste, en de derde was appeltje-eitje om het maat zo te zeggen...
Geniet er van en laat je verwennen thuis!

Liefs, Marieke

Ohhhhh wat leuk zeg!!!!!!!
Super gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En weer enorm spannend natuurlijk.
Geniet er maar lekker van.

Liefs marielle ( 15 weekjes van de 2e wonder)

Heej do,
Lees die geweldige uitroep bij de titel en dacht; gauw kijken want volgens mij is do zwanger, hihi

Meid van harte gefeliciteerd met jullie kleine wurmpje in je buik!!
Hoe vond erwin (was het toch) het?

LIefs Marina

hey meiden

bedankt voor jullie felicitaties :D

erwin en ik zijn super blij natuurlijk.
maar we durven ook niet te veel te verwachten.
op 20 okt heb ik de 6 weken echo.
die moeten we even afwachten voordat we een gat in de lucht springen. heb net gelijk gebeld voor een afspraak.

erwin zei dus gister avond : schat, waarom doen we de test niet nu al, je bent nu toch over tijd.
(ik wilde hem 1 okt doen, vond ik een leuke datum hihi) dus toen toch maar gisteren gedaan.
ik deed het staafje in mn urine, 20 sec erin gehouden. toen kwam gelijk het 1e streepje, en direct daarna het 2e streepje.
maar nou keek ik vanochtend nog eens goed op de gebruikzaamwijzing en het controlle streepje kwam bij mij later als het zwanger zijn streepje hahaha
zo overduidelijk ben ik dus zwanger :p

erwin heeft de hele avond alweer tegen mn buikje aangepraat, dat hij/zij groot en sterk moet worden, en mama niet te veel last bezorgen dmv misselijkheid enz hahahaha
superschattig om te zien :p

nou, ik ga ff snel de huisarts terug bellen dat ik een verwijsbrief nodig heb, en dan ga ik de boel eens opruimen hier, want t lijkt wel alsof er een bom ontploft is hihihi

liefs, do

Terug
Bovenaan