word er gek van kan wel janken

Ben nu al 4 maanden bezig met tempe.
Ik heb onregematige cylclussen.
DAn is het 44 dagen dan 31 dagen ik kan er geen touw aan vast knopen.
Ik weet nou een beetje hoe de vork in steel zit.
Zoals nu ook een kleine krampjes in mijn onderbuik en jeukende borsten.
IK ga er gewoon van uit dat ik ongi moet worden.
Zoals die hoge temp. van de week 37,7 was gewoon dat ik niet lekker was was verkouden en een hoest buitje omdat het daarna weer gezakt was.
Nu is het rond de 36,7 a 36,8
Dus mijn eisprong is al geweest en heb de laatste tijd niet veel geklust omdat ik daar geen zin in had.
Maar ja de aanhouden wint zeggen ze wel eens

op naar de volgende ronde
groetjes
 
Hey meid,


De moed niet opgeven hoor! En natuurlijk 'moet' je niet klussen als je geen zin hebt, het moet leuk blijven en gaan 'opdracht' worden, alhoewel ik me best kan voorstellen dat je na maanden proberen de moed een beetje verliest!

Succes
 
Ook van mij: positief blijven!! Ik had gisteren ook een slechte dag. Maar helaas horen die er ook bij. Misschien moet je het tempen even met rust laten? Ik begrijp uit je verhaal dat je al iets meer inzicht in je cyclussen hebt? Anders wordt het misschien zo'n obsessie. In ieder geval heel veel sterkte
 
Hoi Koetje25,

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je het ff niet meer ziet zitten maar kop op hoor de aanhouder wint!! en misschien is het zeer binnenkort ook bij jou raak!

Gelukkig heb je meer inzicht in je cyclus dus hou vol!!

Groetjes: Chili
 
hoi koetje,ik weet precies hoe je je voelt.ik ben nu 5 maanden bezig en begin ook de moed te verliezen,maar we moeten positief blijven,ben nu ongi en baal vreselijk,en sagarijnig,maar kom op meid op een dag lachen we erom en denken we goh wat is dat eigelijk snel gegaan kop op meid gr manuela
 
Terug
Bovenaan