word er gek van

Pfff word er echt gek van.ik ben nu al een week of 2 elke dag misselijk. Ik heb een test gedaan en die was negatief.ik heb een onregelmatige cyclus maar ben nooit langer dan 2 week overtijd.A.s. woensdag ben ik 3 weken overtijd en heb niet het idee dat ik 1 deze dagen mijn ongi krijg.
Zou ik dan toch zwanger zijn of wil ik zo graag dat het allemaal maar schijn is die misselijkheid. en dan die borsten die maar niet op houden te zeuren.Zwaar gevoel onder in mijn buik en moe zooooo ontzettend moe de hele dag.
We zitten nog maar in ronde 1.ik wil als we niet zwanger zijn erg graag naar de volgende ronde.Pfff word helemaal gek van mezelf.

moest dit even kwijt.
 
tjee, das toch wel effe heel gek allemaal... heb je één keer getest? Ik zou nog maar es testen, klinkt toch als zwangerschapsverschijnselen allemaal...??!!
succes joh! Spannend!
liefs karien
 
Hoi karien,

Ik heb nu voor de tweede keer getest en weer niks. man wat kun je je onzeker voelen.Al die vragen die ik me nu stel.
Komt het door dat ik zo graag wil en bij de vorige 2 zwangerschappen was het meteen raak en zou het nu weer kunnen of toch weer niet.
Maak ik me zelf misselijk doordat ik zo graag wil?? Pff allemaal onzekerheden.

Vriendinnen van me die weten dat ik graag een derde kindje wil en die vertellen beiden dat bij hun de test pas na 10 weken zwanger te zijn positief aan gaf.Moet ik dan toch nog even 3 weken wachten??
Bah bah dit is niet leuk.en dan zit ik nog maar in de eerste ronde en de meesten al meer.
 
Jeetje 2 testen negatief! Wat een spanning zeg. Misschien een idee om effe langs de ha te gaan? Ik heb mijzelf een keertje inderdaad misselijk gemaakt omdat ik zo graag wilde en toen waren we nog niet eens officieel bezig. Zal voor je duimen, houd je ons op de hoogte.

Groetjes Mutsie
 
Hoi Saskia, ik had hetzelfde, 2 keer gelijk zwanger bij mijn 2 kinderen, nu voor de 3e was ik 2 weken overtijd en testte negatief met alle zwanger verschijnselen erbij. Heb sinds vrijdag dus een miskraam. Ik wil je niet ongerust maken en je weet maar nooit. Maar ik werd gek van de onzekerheid. Jij in ieder geval succes.
 
Hoi crienie,

meis vind het echt vreselijk voor je dat je een miskraam hebt gehad.Doe je rustig aan?? neem de tijd om het een plaatsje te geven.
Wat mij betrefd ik word steeds misselijker en mijn buik word harder.Ik ga vandaag een testje halen( ja de derde al) en als die nog negatief is bel ik de HA.
 
Terug
Bovenaan