word er gek van

A

Anoniem

Guest
ik word helemaal gek van mezelf.
ik ben er echt de hele dag mee bezig. ik kan t maar niet uit mn hoofd zetten. de 1 zegt dat dat niets uitmaakt en de ander zegt dat t dan langer duurt voordat je zwanger zou worden. ik heb woensdagavond 9 februari mn eisprong gehad. we hebben smorgens nog geklust en donderdagsmorgens weer. nu heb ik al vanaf maandag last van een menstruatiegevoel onderin mn buik,(5 a 6 dagen na mn eisprong) terwijl mn nod pas de 23/24e is. verder nergens last van. daarover zegt de 1 dat ie dat elke maand heeft en de ander dat ze dat ook hadden en nu zwanger zijn. pffffffffffffffffff. aftellen dus maar en afwachten . dat afwachten duurt ook zo lang.
dit moest ik ff kwijt
groetjes een ongeduldige dame

Hai Inky

Ik snap wat je bedoeld. Zelf had ik hier ook last van en ik had dit voordien nog nooit gehad. Op dit moment ben ik 10 dagen overtijd maar heb nog steeds geen positieve test, dus ik kan je nog niet vertellen of dit een goed of slecht teken is. Wel heb ik in de week na mijn ovulatie toen ik dus ook veel krampen had, op dit forum gepraat met Lelie. Zij had precies hetzelfde als mij. Lelie had vorige week een positieve test en is dus zwanger.
Duss wie weet??..
Ik hoop het voor jou en voor mij..
Succes!

Tamara

Ik kan ook alleen maar zeggen dat het alle kanten uitkan. Maar ik begrijp je gevoel wel. Wij zitten intussen al in ronde 9. Heb wel al een prachtige dochter van 18 maanden. Elke maand opnieuw voel ik van alles, tot nu toe, elke keer een teleurstelling. Ik neem me na de teleurstelling telkens voor om er niet mee bezig te zijn,maar hoe doe je dat? Hier wat steun zoek helpt.

Terug
Bovenaan