Word er gek van!!!

Hoi meiden,
Ik word gek van mezelf!!! Ik heb sinds zaterdag een 'vaag' misselijk gevoel. Daar is wel mee om te gaan hoor, heb wat pakjes droge creackers in mijn tas en als ik er dan 1 neem als het wat erger wordt trekt het weg. Waar ik gek van wordt is mijn moeheid... Ik slaap goed en zo'n 9 á 10 uur per nacht wat veel voor mij is. Ik word uit mezelf wakker en heb mijn slaap dan uit. Sta ik op en blijf heel moe, het gevoel of je net te laat bent met naar bed gaan.
Mijn vraag is of dit nog over gaat, ben nu 8 weken zwanger.

Liefs Sas
 
Hoi Sas,
Dat begon bij mij ook rond de achtste week. En na een paar weken werd het al weer minder. Nu, na zestien weken, heb ik geen last meer van moeheid.
Je moet er dus gewoon even doorheen. Lekker aan toegeven, dat is volgens mij het beste.
Groetjes,
Carien.
 
Ik wil je niet bang maken, maarre.... ik ben nu 18 weken zwanger en baal er nog even veel van. Ik lig veel wakker en voor mijn gevoel val ik pas tegen de ochtend in slaap. Als ik uit kan slapen, gaat het nog enigzins, maar als dat niet kan voel ik me echt gebroken. En ik ben de tussendoortjes (evergreen, landoogst, etc) helemaal zat.
Dus het kan meevallen, maar ook behoorlijk tegenvallen.
 
Ha Sas,

De eerste 14 weken had ik een last van intense moeheid. Na 14 weken werd dit wel minder hoor! Vanaf een week of 20 kreeg ik echter slaapproblemen (niet alleen door buik, maar ik word gewoon wakker s-nachts en dan val ik niet meer in slaap) dus daar ben ik nu moe van. Maar ik moet zeggen dat die intense moeheid van de 1e maanden erger was. Nog even doorzetten dus en goed je rust nemen!!

groetjes Karin
 
Hoi Sas,

ik ben nu 8 weken zwanger en sinds ik het weet (nu zo'n 4 weken inmiddels) ben ik ook ontzettend moe doorgaans en heb ik veel last van misselijkheid, gewoon de hele dag door. Dat werkt ook vermoeiend vind ik. Ik eet kleine beetjes per dag en slik daarbij Gravitamon (helpt bij mij, misselijkheid is er nog wel maar is iets verminderd gelukkig) en ik geef vooral toe aan die moeheid. Je moet er inderdaad even doorheen. Ze zeggen dat het na 3 maanden zwangerschap minder wordt of zelfs overgaat ... maar kijk maar naar de Anoniem van 11.16 uur, je kan er ook nog weeeeken last van blijven houden. Goed naar je lichaam luisteren, dat is wat ik je kan adviseren. Succes !
 
hoi hoi

ben nu ruim 20 weken zwanger en ben bek en bek af. niemand is hetzelfde. ik heb bijvoorbeeld geen last gehad van misselijkheid enz enz. maar die moeheid lijkt alleen maar erger te worden. ik hoop dus dat het binnenkort voor je over gaat. volgens het boekje is dat zo maar in de praktijk kan het dus ook anders. succes

liefs linda 20 weken 2 dagen
 
hoi mede zwangere,

moeheid ja, om gek van te worden he?? ik ben nu de 3 maanden net voorbij en het is alsof de hemel voor me is opengegaan. echt waar. ben ineens zo fit als een hoentje en ben heel zweverig, heerlijk. schijnt dat de middelelste 3 maanden de beste zijn en daar ga ik heerlijk van genieten (voorals na de 1e 3 rotmaanden).

Ik gun het jou ook ! even volhouden.
 
Terug
Bovenaan