word er gek van

heb zo een last van mijn rug weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen, zitten,en slapen zit er zowat niet meer in ik ben er behoorlijk saggen mie van te weinig slaap en rust
de gyn wil nog niks doen nu omdat het nog onder de drie maanden is, daarna wil hij gaan kijken hoe en wat
pfff
 
nou lekker weer. Wat een onzin, niks doen voor de drie maanden........................waardeloos! Ik wens je het allerbeste! Hoop dat het snel minder zal zijn...

xxxxxxxx me
 
Ik heb hetzelfde. Ik heb ook moeite met slapen. Ik draai 100 keer op een avond. Hetzelfde bij zitten. Ik probeer steeds te denken dat het gaat wel een keer over een het is allemaal voor de kleine. Alles voor deze kleine wonder in mijn buik. Moet je gewoon steeds aan je kleintje denken. Dat sleept mij er doorheen. Sterkte nog!

Groetjes Brittany
 
bij mij helpt het op de grond te liggen op een matje of warme deken en met mijn voeten op een stoel... haalt de spanning uit mijn rug.
Tevens je lief vragen je onderrug te masseren??

sterkte

Mevanne
 
bedankt ja ik denk aan de kleine maar zelfs dat stilt de pijn niet heb net fysio gehad ben even gemasseerd erg fijn maar dit zal bij mij alleen maar erger worden
helaas ik kom er wel doorheen
 
Terug
Bovenaan