word er gek van!

afspraken? waarom worden die in godsnaam nog gemaakt als toch niemand zich eraan houd!!!!

de afspraak was dat er hier een pup zou komen zodra het bij ons een maand lang goed ging met de andere honden.
en wat denk je? komt me schoonzus vandaag doodleuk met een pup aan!!
hebben wij in het nieuwe huis straks 3 honden die alles bij elkaar janken omdat ze aan die pup zijn gewent...

dat die pup straks alles bij elkaar jankt interesseert me niet. maar wij laten dan wel een fijne 1e indruk achter in de nieuwe straat..

sorry moest het even kwijt.

ja ach probeer je er niet te druk om te maken, schiet je weining mee op als die ander zich er ook niet druk om maakt.
kan je die pup niet gewoon terug geven?

ken het met die afspraken
mijn moeder zou de kids halen nu gaat dat niet door vanwege de storm ze woond niet in de buurd
dus begrijpelijk maar ze komt wel eerst hier heen om te kijken hoe hier het weer is nou vertel dan maar eens aan een kleuter waarom oma weg gaat zonder hem. was woest. dus snap wat jij bedoeld
ze had niet met die pup moeten komen dat was niet de afspraak. en ja zo krijgt de buurd zeker een goede indruk. dus bij jouw houden ze niet aan de afspraken bij mij zeggen ze afspraken af 2e keer al maar wel even de kinderen lekker maken
door te komen . heb je de pup gehouden?

Terug
Bovenaan