word er moe van en chagerijnig :(

A

Anoniem

Guest
<p>Meiden,</p><p>Heb hiervoor al een keer eerder gepost, maar moet gewoon mijn ei kwijt, want ik word er gek van.</p><p>Ik zit momenteel op cyclusdag 37, had afgelopen zondag 22 dec ongesteld moeten worden, geen rode duivels te bekennen. Ma 23 dec test gedaan, OMO wit!!! Ik word er moe van en chagerijnig.</p><p>Mijn hele lichaam ontploft door de vocht, mijn borsten doen pijn, mijn humeur is heel ver te zoeken, ik zit gewoon niet lekker in mijn vel! Wil het liefst ongesteld worden, zodat ik kan doorgaan naar de volgende ronde.</p><p>- ik ben sinds okt 2017 gestopt met de pil</p><p>- geen medicatie</p><p>- geen afwijkingen in baarmoeder of iets dergelijks, bevestigt door de gynacholoog.</p><p>Ik heb op zondag of maandag 8 of 9 december mijn eisprong gehad, is bevestigt dmv een echo..</p><p>Nu kan ik geen kant op, moet wachten, misschien kunnen jullie mij niet helpen, maar het een en ander hier neerzetten, lucht toch iets op..</p><p>Ik ga misschien morgen weer een test kopen, maar verbaast mij niks als deze ook weer negatief is!</p><p>Ben ik dan de enige die dit doormaakt?</p><p> </p><p> </p>

Ik voel met je mee! 
Je hebt geen controle, kan bijna geen invloed op de cyclus en proces uitoefenen en dat verrekte wachtbankje is gigantisch oncomfortabel.
Ik ga je niet zeggen dat wachten beter wordt, want dat is niet zo. Het gaat met up and downs. Rond de eisprong hard aan het werk met manlief en tegen de menstruatie leef je tussen hoop en vrees. Verschrikkelijk en na laaaaaang proberen ken ik dat gevoel al te goed. Het is niet leuk dan. Het leuke is al lang geleden van het proces afgesleten en hoe je je nu voelt, is passend bij wat voor 'n pittig proces het kan zijn.
Vooral als je lijf spelletjes gaat spelen en doet alsof het zwanger is om je vervolgens met een omo-witte test achter te laten.
Het spijt me en ik gun je snel een gezonde zwangerschap! Schrijf vooral veel van je af.
Ik ben wel benieuwd naar je verhalen rondom het ziekenhuis, want uit je verhaal begrijp ik dat zij betrokken zijn? Spannend zo'n volgende stap. Ik vond het heel gek om alles zo op tafel te leggen maar het in kaart brengen van mijn cyclus juist heel prettig. Na lang proberen ging ik zelfs aan mijn gezondheid twijfelen.. Hun bevestiging dat ik niks mankeerde gaf weer nieuwe hoop en moed.
Succes en blijf vooral van je af schrijven. Het helpt!

Ik snap je frustratie!! Mag ik vragen waarom je bij de huisarts loopt en kan dat te maken hebben met dat je menstruatie ook uit blijft? 
Ik zou denk ik (zeg niet dat dat het beste is om te doen, maar zou mij helpen denk ik) om een testje te doen maar hier nog niet te veel aan vast te klampen. Maar dan weet je in ieder geval iets en kun je maandag nog een keer testen voor de 'officiële uitslag'.
laat je het weten?

Hallo,
Wat vervelend dat je al zo lang bezig bent om te proberen zwanger te raken. Ik herken de lange cyclus niet, maar wel dat de artsen niet kunnen vinden wat er mis is. Elke keer een maand vol spanning en vervolgens de teleurstelling is soms heel zwaar. Uit je verhaal kan ik niet opmaken of je inmidds al bezig bent met een traject via het ziekenhuis. Dit zou je mogelijk wel kunnen helpen? Als je langer dan een jaar bezig bent kan je zeker vragen of je wat hulp kan krijgen. Ik heb zelf jaren op de natuurlijke manier geprobeerd zwanger te raken, vervolgens iui met medicatie geprobeerd. Allemaal zonder resultaat. Icsi in Gent bleek bij ons gelukkig wel te werken! Ik wens je veel succes! 

Dames,
Ik heb vanochtend weer getest - wederom weer omo wit... hoe dan zou je dan zeggen... heb zo af en toe menstruatiekrampen en opgezwollen borsten... dan ga ik naar toilet denk ik okee volgens mij is het zover, zie ik afscheiding...
Huisarts voor alle zekerheid gebeld, zij geeft ook aan om af te wachten! Ze zei zelfs een zwangerschapstest, wanneer je niet ongesteld bent en je negatief test, zegt dat ook niet veel.. bij veel dames kom je er veel later achter... ik snap het niet, ik gun het iedereen van harte, maar ik lees overal dat dames voor NOD testen, bizarwekkend... en ik ben al 5 dagen overtijd.. dus ik ga er maar lekker van uit dat ik NIET zwanger ben.
Ik heb een typfout gemaakt, ik ben sinds okt 2018 gestopt met de pil. Daarna zijn we niet bewust bezig geweest voor een kind. Tot en met laatste zomer, toen ging ik echt overal opletten, en ben ik begonnen met ovulatietesten... Ik had toen te maken met tussentijds bloedverlies, na veel onderzoeken is gebleken dat dat kwam door hormoonschommelingen. Alles zat goed zeg maar. Maar ik merk dus sinds dat we er bezig mee zijn, dat mijn cyclussen langer zijn dan normaal? Want ik kon wel mijn wekker zetten, om de 29 dagen werd ik ongesteld.
Mijn lichaam zegt nu error, en ben op zoek naar ontspanning en afleiding. Misschien helpt dat? Voorheen lette ik ook op mijn eten, maar nu ik 4 x negatief heb getest, let ik er ook niet meer op (dus eet rauw vlees en rauw vis etc).
Ik ben er echt klaar mee en misschien wordt het niks, misschien klink ik nu negatief, maar zo mij gek maken, bereik ik jammer genoeg ook niks mee... :(

Terug
Bovenaan