A
Anoniem
Guest
<p>Meiden,</p><p>Heb hiervoor al een keer eerder gepost, maar moet gewoon mijn ei kwijt, want ik word er gek van.</p><p>Ik zit momenteel op cyclusdag 37, had afgelopen zondag 22 dec ongesteld moeten worden, geen rode duivels te bekennen. Ma 23 dec test gedaan, OMO wit!!! Ik word er moe van en chagerijnig.</p><p>Mijn hele lichaam ontploft door de vocht, mijn borsten doen pijn, mijn humeur is heel ver te zoeken, ik zit gewoon niet lekker in mijn vel! Wil het liefst ongesteld worden, zodat ik kan doorgaan naar de volgende ronde.</p><p>- ik ben sinds okt 2017 gestopt met de pil</p><p>- geen medicatie</p><p>- geen afwijkingen in baarmoeder of iets dergelijks, bevestigt door de gynacholoog.</p><p>Ik heb op zondag of maandag 8 of 9 december mijn eisprong gehad, is bevestigt dmv een echo..</p><p>Nu kan ik geen kant op, moet wachten, misschien kunnen jullie mij niet helpen, maar het een en ander hier neerzetten, lucht toch iets op..</p><p>Ik ga misschien morgen weer een test kopen, maar verbaast mij niks als deze ook weer negatief is!</p><p>Ben ik dan de enige die dit doormaakt?</p><p> </p><p> </p>