word gek van dat lange wachten

27oktober moest mijn nod zijn maar er kwam niks dus deed een test (da) en deze was licht positief 30oktober kreeg ik ineens licht bloed dit hield 2dagen aan maar werd wel wat donkerder.
daarna weer getest (da) weer licht posi paar dagen later gaf kruidvat test negatief aan.
vorige week vrijdag bij de ha weer licht posi dus volgens hun ben ik toch zwanger gister een intake gehad bij de vk maar nog geen echo deze krijg ik pas 28november ze zegt ga er maar gewoon vanuit dat je zwanger bent
maar ik word gek van dat wachten wil weten of ik t nu echt ben of niet geloof niks tot dat ik de echo heb gezien:p:p
wel heb ik klachten zoals ongi krampjes telkens veel plassen laatst moest ik midden in de nacht ineens overgeven...en voel me ook wel beetje zwanger maar toch word gek ervan

wie heeft dit ook gehad

liefs

Pffff.... ik kan me heel goed voorstellen dat dit je erg onzeker maakt!!! Maar ik denk dat een echo nu nog te vroeg is, en dat dat je onzekerheid niet weg zal nemen.
Zelf ben ik ook helemaal niet tevreden over die testen.
Bij mijn laatste zwangerschap gaven 2 testen van de DA ook vaag positief aan, en later 2 van Clear Blue ook, maar zó vaag, en een week later werd ik ongesteld, en deed later nogeens een digitale test van Clear Blue en kwam er ' Niet zwanger' op het schermpje.
Tot op heden week ik niet of ik een vroege miskraam heb gehad of dat die testen gewoon fout waren. Eën ding heb ik mezelf voorgenomen;   voortaan neem ik ALTIJD een digitale test, waar dus "Zwanger" Of "Niet zwanger" Tevoorschijn komt, dan weet je het gewoon zeker, en al die vage streepjes maken je alleen maar onzeker!!!!
Een maand later was ik dus wel zwanger, en de digitale test gaf dit dus ook duidelijk aan! Dus je zou deze evt. nog een keer kunnen proberen?
Een andere oplossing zou ik ook niet weten!
Maar ik snap hoe je je voelt!!!!!!!!! Ik hoop voor je dat je zwanger bent, en dat alles goed mag gaan!!!!

Terug
Bovenaan