word gek van de krantenbezorgers!!

A

Anoniem

Guest
Hey!

Hebben jullie dat nou ook? Dat je je soms weken afvraagt waar je wekelijkse krantje blijft, of waarom die leuke folder bij jou nooit wordt bezorgt? Nou dit is pay-back-time voor ons deze periode hoor! Bel gerust aan om me een gelukkig nieuwjaar te wensen en gelijk je hand op te houden voor iets wat ik amper of nooit bezorgd krijg! HAHHAHA! Gemeen eigenlijk hé? Net zoiets als dat nu elke folder opeens apart langs gebracht moet worden... Daar trappen we niet in!
Staat tegenover dat de kranten-jongedame die elke dag voor dag en dauw en wat voor weer dan ook voor 06:30 de krant bezorgt, een riante fooi krijgt hoor! Zo eerlijk zijn we dan ook weer wel!
Zo, ben het weer even kwijt!

-X- Marieke

Hahaha! Tot een jaar of 2 geleden wist ik helemaal niet dat ze kwamen voor een fooi! Maakte het voor het eerst mee dat me persoonlijk fijne kerstdagen werden gewenst en vond het zo vreselijk aardig van die jongen...."ja, jij ook fijne dagen he?!" en de deur weer dicht gedaan.  hahaha!
Maar idd, nu ik thuis ben valt het me meer op en ook ik word er een beetje gestoord van!

Ellen mv Julian

hey

bij mij is het dus standaard zo dat ik zeg ook fijne feestdagen en doe de deur weer dicht
een ochtendblad hebben we niet dus zijn alleen maar folders of huis aan huis bladen

daarnaast ben ik van mening dat ze ook gewoon betaalt krijgen voor het werk wat ze doen

ik werk zelf in de thuiszorg en ga ook door weer en wind naar mijn klanten toe maar ga nu ook niet een keertje extra langs om ze fijne dagen te wensen en mijn hand op te houden

groetjes saskia

En dan bellen ze aan als Tyche net ligt te slapen grrrr!! Ik kan me er ook zo aan ergeren!! Hier ook geen beloning!
Wel als wij zelf een krant zouden krijgen die voor 7 uur bezorgd moet worden maar niet als iemand er om komt bedelen.

Jullie hebben zelf vroeger vast geen kranten/folders bezorgt, hahahaha!!

Bij ons zijn ze al geweest. Het is altijd hetzelfde kereltje en als hij ziek is doet zijn moeder het. Voor hem doe ik dus wel de deur open en geef hem wat.

Groetjes,
Nelly.

Gelukkig niet, Nelly!

Moet er ook niet aan denken zeg! Vroeg opstaan en dan in de regen kranten of folders gaan bezorgen bij mensen van wie je niets krijgt, hahhaah! Het voordeel hier nu is dat je ziet wie welk los foldertje gaat bezorgen en dat je dus in een klap ziet wie je even aan moet spreken dat ze hun hand ophouden terwijl de die folder dus nooit ziet...
Maar de dingen die netjes bezorgt worden en kranten en folders tegelijk brengen met een nieuwjaars-groet krijgen heus wel wat hoor, hahahha!

Het nadeel van achteraf wonen is weinig folders en krantjes maar in deze tijd is het dus zeker een voordeel

Liefs sandra

Terug
Bovenaan