word gek van mezelf, zo onzeker bah :-(

Hey meiden,

Ik word dus echt gek van mezelf. Ben zoo bang en zo onzeker.
Voel continue van alles in mijn onderbuik. Ondanks de echo van vorige week. Nu ben ik weer zoo bang dat we morgen geen hartje zien kloppen. Ik ben morgen pas 6+1 maar heb nu al zoveel gelezen dat meiden dan of zelfs eerder een hartje zagen dat ik bang ben dat het bij ons niet goed zit.

Ohhhhh...kan mezelf echt helemaal gek maken.zal al zoveel schelen als die buikpijn weg was :-(

Sorry dames, moest het even kwijt.....

Liefs een hele onzekere butterfly

Lees mee met jullie zit net in mei maar kan nog eerder worden.
Vervelend die onzekerheid. Bij mijn vorige zwangerschap klopte het hartje nog niet met zes weken. Hij word nu volgende maand een, dus geen paniek. Die buikpijn had ik bij me vorige zwangerschap en nu weer. bij mijn vorige zwangerschap kon ik s'avonds echt dubbel liggen van de pijn. Het zijn gewoon je banden die oprekken.
Maar kan me in jouw situatie (jij zat ook op het zwanger worden forum toch) goed begrijpen dat je onzeker word. Stel hier veel vragen dan word je gerust gesteld, stres is ook niet goed.
Succes
Gr.

Ik snap je onzekerheid maar al te goed! Ik heb morgen een afspraak met moeders voor moeders en heb net voor de zekerheid nog een test gedaan, gewoon voor het geval dat... Moet er niet aan denken met de teleurstelling te maken te krijgen dat MvM de test uitvoeren en het dan negatief blijkt... Dus zelfs hier onzeker terwijl ik nog nooit een miskraam heb gehad en al twee kids heb.
Zoals ik vaak lees: zolang er geen bloedverlies is heb je weinig kans dat er iets mis is en die buikpijn is ook bij mij bekend.
Heel veel sterkte en hoop dat je er toch nog een beetje van kunt genieten!

Liefs,

Ik snap je onzekerheid, die buikpijn heb ik ook, en mijn VK zei dat het bandenpijn is zolang er geen bloedverlies is, is er weinig aan de hand.
Rustig aan doen, niet teveel dingen tegelijk. En mijn VK zei opstaan als een oud vrouwtje wil nog wel eens helpen ;) succes :) en probeer toch te genieten van het feit dat je zwanger bent

Dank jullie voor je lieve reactie!
Tja het onbezorgde zwanger zijn is voor ons niet weg gelegd :-(
De angst overheerst enorm.
En dat word versterkt door die vreselijke buikpijn. Het kan toch niet zo zijn dat we dit verdriet voor de 5de keer mee moeten maken...
1 ding weet ik zeker, dit is de laatste keer dat we het proberen. Deze spanning is echt killing voor mij....

Ik zat idd ook op het zwanger worden forum!

Liefs,

Ooo meid! ik herken je angst zo! Heb ook 2x mk gehad in verleden en wat kan je in de rats zitten hé! Ook ik zeg je nog een keer dat dit helemaal niet helpt en je door die stress ook je kindje niet helpt. Probeer relaxed te blijven want 10% gaat mis en dat betekend dat 90% goed gaat, echt1 :))

Pep je mij op als ik voor de echo moet, haha ;)

Meid wat vervelend dat je je zo onzeker voelt! Misschien moet je extra vaak de foto's van de goede echo bekijken! Hoe laat mag je morgen? Veel succes en hopelijk is alles gewoon goed!

Thx Marijne, ik zal je op peppen als jij moet haha!

@Yoy, ik zal al iets meer gerust zijn als we een hartje zien kloppen. Dan zijn we er nog lang niet maar toch.
We kunnen pas om 16.30 terecht..pffff
Moet wel hele dag werken dus dat is.wel afleiding (hoop ik)

Jullie horen van mij

Knuffel,

Terug
Bovenaan