word gek van mezelf!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

10 juli moet ik weer ongie worden, nou ga ik nergens vanuit, vorige maand was ik ook 2 weken overtijd en was niet zwanger.

ik heb mezelf voorgenomen om niet bij ieder steekje te denken dat ik vast zwanger ben. Ik heb geen gevoelige borsten ofzo maar ik zit vandaag eens even te kijken maar het lijkt wel of ze groter zijn geworden en ik heb af en toe last van maagzuur en soms ontzettende honger.

Het kan maar zo zijn dat ik ineens over  2 a 3  weken pas ongi word want zo regelmatig is het allemaal niet meer sinds ik bijna 5 maanden geleden gestopt ben met de pil. Zit steeds te denken: ''stel je niet aan je voelt niets dit had je vorige maand ook''. Weet niet of ik het me allemaal alleen maar inbeeld of dat ik het echt voel.

Ik ga (als ik niet ongi word) pas over 2 weken testen.

Zo even mijn verhaaltje kwijt en nu maar wachten.

mel27

Hoi hoi

ik zit hier al een poos,en dacht ook elke keer bij elk pijntje o zou het..je moet proberen om je daar niet te veel op te focusen..want dan ga je juist dingen voelen..toen ik eenmaal zwanger was voelde ik het,,het voelde anders als de andere kwaaltjes helaas is het misgegaan..

ik kan je goed voorstelllen hoor je wilt het graag...sucses en ga voor je duimen

liefs maantje

hoi hoi

Ook ik zit met datzelfde probleem. k ben nu 7 maanden geleden gestopt met de pil, maar mijn cyclus is een zooitje! Ik heb in de afgelopen maanden heel wat testen verslonden, en nu voor het eerst krijg ik ook wat rare dingen....
Zo heb ik bijvoorbeeld pijn in mijn onderrug, steken in mijn zij en last van mijn liezen.
Zere borsten heb ik helaas tot nu toe steeds gehad, dus daar probeer ik maar niks aan te koppelen.

Ik denk dat ik 12 julie zo'n beetje ongi zou moeten worden, maar weet het niet zeker. Denk dat ik nog maar een weekje wacht met testen en dan zien we het wel.
Ondertussen lijkt een week zo lang te duren. Hier had ik nooit last van toen ik nog aan de pil was. Toen kwam mijn ongi altijd heel snel (tenminste zo leek het)

Je hoofd gaat rare dingen met je uitspoken als je ergens zo op gefocust bent.
Ik leef met je mee, en duim voor je.

veel liefs een net zo ongeduldige wondernetje 21 ronde 6 eerste baby

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties, ik probeer er ook niet al te veel mee bezig te zijn en volgens mij lukt het deze maand wel aardig maar je, het blijft spannend rond de Nod. Wat naar voor je (maantje) dat je een mk gehad hebt, moet vreselijk geweest zijn, eerst die blijschap en dan ... Ik ga ook voor jullie duimen hoor.

Wondernetje, we lopen bijna gelijk, ik heb mijn nod ongeveer 10 juli ook het eerste kindje en ik ben 22 en zit in ronde 5 wel grappig.

Heel veel succes en ik blijf duimen

Hoi Mel,

Ik doe met je mee  voor de 10 juli!!! Heb vandaag al getest me die goedkope testen via internet die je 4 dagen van te voren zou kunnen doen. Krijg alleen maar een vage uitslag waar ik niets mee kan...stressen!!

Duim jij voor mij, doe ik het voor jou.
Je hoort wel of het geholpen heeft!!

Groetjes Ineke

Hoi hoi

is inderdaad toevallig, weet alleen nog niet hoelang je al bezig bent. Zou haast zeggen, laten we hopen dat we alles gelijk doen, maar ja, als een van de twee dan niet zwanger is zou de ander het ook niet zijn...............

Ook ik heb gisteren alvast een test gedaan met die gevalletjes die 4 dagen van tevoren al kunnen. Die was negatief, maar ja, weet ook niet precies wanneer mijn Nod is. Beetje vervelend dus. Ach, ik wacht maar weer.

We blijven duimen.
liefs wondernetje

Terug
Bovenaan